Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ruokavalio tänään... Joo, laihdutan.

Vierailija
12.01.2013 |

Aamulla kaurapuuro, raejuustoa, vähän tonnikalamunakasta näkkileivän päällä



Lounaalla jauheliha-perunasosevuokaa, porkkanaraastetta, appelsiini



Välipalana proteiinipatukka, kahvia



Illalla syön makkaraa ja juon pari olutta.



Liikuntana reilu tunnin lenkki....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kasviksia ja hyvää rasvaa.

Vierailija
2/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tietty riippuu paljon annoskoosta. Jotenkin tunkkaselta vaikuttaa sun ruokavalio mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen lenkki.

Vierailija
4/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan hyvältä, mutta pari asiaa ehkä muuttaisin.



Laskin vitamiinit ja mineraalit olettaen 100g per ruokatuote (poislukien tuo proteiinipatukka, mutta niissä ei välttämättä ihan hirveästi mitään olekaan), ja varsin tasapainoisesti on kaikkea muuta, paitsi K1- ja B9-vitamiineja, joita saat ehkä vain 25-50 % päiväntarpeesta annoksista riippuen.



D-vitamiinia saat ehkä juuri ja juuri sen suomalaisen suosituksen verran (lähinnä tonnikalasta ja vähän kananmunasta), mutta suosittelisin varsinkin näin talvisin syömään vielä 25-50µg (1000-2000 IU) D-pillerin lisäksi. K2-vitamiinia ei ohjelmani laske, sitä saattaa saada juustostasi jonkin verran (itse otan varmuuden vuoksi pillereinä, koska parissa tuoreessa suuressa tutkimuksessa se vähensi sydäntautikuolleisuutta 50 %).



Lisää esim. pinaattia (B9 + K1), lehtikaalia (K1, vähän B9) ja/tai Romaine-salaattia (B9, vähän K1). D:tä saa lisää kaloista/sienistä. K2:sta löytyy useista juustoista, ainakin goudasta.

Vierailija
5/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraakin uppoaa enempi! :)

Vierailija
6/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala puol purkkia rahkaa ja puol purkkia rasvatonta ja sokeritonta jogurttia, kahvia ja kaksi kinkku/kurkku/tomaattileipää



Lounas 1 kanafile ja salaattia



Välipala rahka/jogurtti toinen puolikas



Päivällinen kabablihaa (itsetehtyä vähänrasvaista) ja vähän riisiä ja kebabkastiketta lasi punaviiniä



Iltapala taas rahka/jogurttia puolikas



Viiniä ehkä vielä pari lasia



Joo viikonloppuna tulee vähän herkuteltua :)



Kaksi viikkoa -4kg, eli ylimääräiset hiilarit ja rasvat minimiin. Tänäänen jaksa mennä ees salille, mutta salitreenit 4krt/viikko. Juoksumattoa ja crossingia sekä ohjattuja jumppia.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos määrät ei ole tajuttomia, niin ihan ok lauantain mässypäiväksi, etenkin jos muut päivät sisätltää kasviksia vähän enemmän?

Vierailija
8/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta siltä, että laihdutat,


Mitenhän tuollaista voisi edes päätellä, ilman että ruoka-annosten koot ilmoitetaan, jota ei tässä tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia lähes 1 kg päivässä ja ruoan laatu erilainen. Otan tänäänkin lisäksi monivitamiinit ja omega 3:t, joten ei syytä huolestua :) Voin huomenna kirjata mun hyvän ruokapäivän tänne. t. ap

Vierailija
10/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta siltä, että laihdutat,


Mitenhän tuollaista voisi edes päätellä, ilman että ruoka-annosten koot ilmoitetaan, jota ei tässä tapahtunut?

ei vaikuta siltä, sillä ruokavalio kaikkineen ei kuulosta laihduttajan valiolta, ja sitä paitsi, kirjoitettiin myös koosta siinä vastauksessa, joten hengitä rauhassa ja hengittele syvään. Se jeesaa, kun tarvii tehdä ylilyöntejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta siltä, sillä ruokavalio kaikkineen ei kuulosta laihduttajan valiolta,


Eihän laihduttajan ruokavalion tarvitse poiketa laisinkaan "normaalista" ruokavaliosta tai yhtään mistään ruokavaliosta, kunhan päivän energiansaanti alittaa energiantarpeen, eli syö vähemmän kuin söisi normaalisti.

Vierailija
12/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta siltä, sillä ruokavalio kaikkineen ei kuulosta laihduttajan valiolta,


Eihän laihduttajan ruokavalion tarvitse poiketa laisinkaan "normaalista" ruokavaliosta tai yhtään mistään ruokavaliosta, kunhan päivän energiansaanti alittaa energiantarpeen, eli syö vähemmän kuin söisi normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei voisi ottaa pari olutta ja vähän makkaraa lauantai-iltana. Jos yrittää pysyä liian tiukalla ruokavaliolla, repsahtaa helpommin/useammin herkkuihin ja tuhoaa pahimmillaan koko laihdutuksen.



Tsemppiä laihdutukseen ap!

Vierailija
14/14 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei voisi ottaa pari olutta ja vähän makkaraa lauantai-iltana. Jos yrittää pysyä liian tiukalla ruokavaliolla, repsahtaa helpommin/useammin herkkuihin ja tuhoaa pahimmillaan koko laihdutuksen.

Tsemppiä laihdutukseen ap!

tätä tarkoitin yllä, kun sanoin, ettei vaikuta laihduttajan päivältä :)

Parasta kait yleensä onkin pitää välillä ns mässypäivä, aineenvaihdunnan ja motivaation vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi