Lue keskustelun säännöt.
Rehellisiä kokemuksia nutrauksesta?
10.01.2013 |
tein aiemmin aloituksen, mutta en enää löydä sitä.
Mutta kun olen kerran sitä kokeillut, viime kesänä, kestin vajaa kaksi päivää kunnes minua alkoi oksettaa.
Te jotka olette nutrauksella saaneet painon putoamaan ja pysymään poissa, antaisitteko vinkkejä onnistumiseen?
Onko esim väliä juoko niitä valmiita pirtelöitä/juomia vai niitä mitkä itse sekoitetaan veteen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla