Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti

Vierailija
02.07.2012 |

http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg



Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?



En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?



Sinäänsä ihana juhannusasu...

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu pukeutua paksuihin ruskeisiin sukkahousuihin ja polvimittaisiin viskoosimekkoihin. Onhan se ihan ennenkuulumatonta että hyväkroppainen lähes-keski-ikäinen nainen pukeutuu kuin Sinkkuelämää -sarjan nelikymppiset.

Vierailija
2/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kropalla voi pukea mitä vain, kunhan sopii etikettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dah!

Vierailija
4/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D



-ap

Vierailija
5/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 40-v sortsit jalassa!!

Vierailija
6/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun idoli ollut pikkutytöstä asti kun ihailin Lumene-mainoksia...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D

-ap

ei millään pahalla. t. oikeasti 22-vuotias

Vierailija
8/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuvat tuolla tavalla????



Ei kai nyt sentään...

Eikös villatakit just nimenomaan ole varattu mummoille...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D

-ap

Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa.

t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)

Vierailija
10/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

ei millään pahalla. t. oikeasti 22-vuotias

kun ei mun travitse huolehtia kuin itsestäni;)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset on hurjan epävarmoja ja miettii mitä muut ajattelee.



Nelikymppinen uskaltaa pukeutua just niinkuin itse haluaa.

Ja arvaa mitä:

Ninaa tuskin hirveesti sun mielipiteesi liikuttaa. =)



Vierailija
12/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)

Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun idoli ollut pikkutytöstä asti kun ihailin Lumene-mainoksia...!

Vierailija
14/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset on hurjan epävarmoja ja miettii mitä muut ajattelee. Nelikymppinen uskaltaa pukeutua just niinkuin itse haluaa. Ja arvaa mitä: Ninaa tuskin hirveesti sun mielipiteesi liikuttaa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)

Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.

Olet ilmeisesti aika herkkänahkainen ja huumorintajuton ihmistyyppi ja kommentoinnistasi päätellen oikein kunnostautunut stereotypioiden luomisessa ja ahdaskatseisuudessa. Onnittelut siitä!

Opiskelen biotekniikkaa.

t. sinua huomattavasti kypsempi parikymppinen

Vierailija
16/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.

Vierailija
17/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pissiksen näköinen tuon ikäiseksi. Alkaa vaan olee jo vähän kulahtaneen näköinen, ainakin tossa kuvassa. Laiha ei aina tarkoita, että voi pukea päällensä mitä vaan. Kyllä noi vaatteet menee juurikin niille 20v festaritytöille ok, mutta ei 40v kulahtaneen näköisille naisille vaikka kuinka olis näköä.

Vierailija
18/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoja 70DD edestä, kasvoiltani jotain samaa, mutta hiukset lyhyemmät....ja ikinä, en ikinä pukeutuisi noin. Nytkin päälläni nuorekas Calvin Kleinin farkkumekko, mutta kyllä tuossa on jo liiallaista nuorekkuuden tavoittelua....vahinko, kun kaunis nainen tekee itsestään vähän yksinkertaisen oloisen...

Vierailija
19/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.

Onhan pituus eroakin varmaan 30cm...

Mutta kasvoista auttamattoman oudon näköinen, jotenkin riutunut? Itse olen rehellisesti sitä mieltä että olen kauniimpi kasvoiltani.

-ap

Vierailija
20/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuvaa tulemaan että päästään ruotimaan :)