eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti
http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg
Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?
En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?
Sinäänsä ihana juhannusasu...
Kommentit (70)
Sehän on malli ja stylisti, joten sen kuuluu työnsä puolesta olla muodikas!
Jotkut vaan ei osaa aikuistua TYYLIKKÄÄSTI. Kyseinen ihminen on monella tapaa hyvin narsistinen ja jo paljon nuorempana pukeutui pikku tyttömäisesti juuri ja juuri vesirajan peittävään MINI hameeseen (siis hame oli todella lyhyttäkin lyhyempi!) bilettämään menessään ja rintojaan hän korostaa toppauksilla. ne ei luonnostaan ole noin suuret minkä kuvan hän haluaa antaa kuvissa :) Ja kuka aikuinen nainen jolla on yritys jaksaa tai edes viitsii kirjoittaa blogia itsestään ja kuitenkin antaa samalla sen kuvan että blogi olisi yrityksen blogi :) Kuvat ja jututhan on vain minä, minä ja minä tyylillä kirjoittuja :) MAUTONTA!
No, mielestäni hänen pukeutumisensa linkatussa kuvassa oli kiva. Sitäpaitsi ei kukaan parikymppinen käytä tuollaisia kenkiä :D
Ei toi kyllä seksikäs ole, mutta rohkea kuitenkin. Tota jos tuikkais niin se varmaan halkeaisi ja en harrasta negrofiliaa T: M 35v
Ei ole! Niina on pitkä ja hoikka, kaunis nainen.
Käytän itsekin vapaa-ajalla vst asuja.
Moni teinikin on meitä lihavampi.
Minusta ikä ei määrää vaatteiden mallia, vaan muodot. Läskit, jotka pursuu shortsin lahkeissa ja topissa, ei ole kaunista katseltavaa. Ei todellakaan, oli ikä 12 tai 42.
Toki 40v:na jätän jotkut pissis-pikkutyttövaatteet käyttämättä, vaikka minulle ne mahtuisi (esim. henkkamaukan 164cm tai stadiumin 158cm lastenvaatteet).
Niina Kurkisen asu ei ole kuvassa ollenkaan sellainen. Aikuisten osastolta on. :) Niinan omasta putiikista, otaksun.
Muuten kiva asu mutta mun mielestä noi sortsit sais olla vähän pidemmät, ainakin jos tota vaatekertaa on tarkoitus pitää ihmisten ilmoilla. Samaa mieltä oisin jos toi sama asu ois parikymppisen yllä. :)
Nina Kurkinen on kyllä tosi kaunis!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 17:39"]
VARPAAT näkyy! Ei olla rannalla!
[/quote]
Reps:). Nina on kaunis ja hyvän itsetunnon omaava nelikymppinen. Onneksi näitäkin riittää tähän maahan. Hyvä Nina!
Juntti - neGrofiliaa. Mitä se on?
Ehkä nuo shortit ovat vähän liian....sanoisinko antavat :D
Huvittavaa että tämän maan pari- ja kolmekymppiset pukeutuvat sensijaan kuin keski-ikäiset tantat Burberrytrensseineen, turkiksineen, Chanelin kettinkirouvalaukkuineen ja Vuittonin mummokuosikasseineen!
Nelikymppinen pukeutuu siis nuorekkaammin ja raikkaammin kuin itseään monta kymmentä vuotta nuoremmat, kivaa :)
No hoh hoijaa, eihän tuo asu nyt mitenkään erityisen nuorekas edes ole. Minä nelikymppisenä puen päällä ihan mitä haluan, ajattelematta ollenkaan sitä minkä ikäisille joku pikku pimu sen kuvittelee sopivan. En tosiaankaan ajatellut tätiytyä vielä piiiiitkiiin aikoihin, jos koskaan.
En minäkään oikein tajua mikä tuosta tekee niin nuorekasta. Shortsit oli tänä kesänä jokaisella, jolla on hyvännäköiset koivet, ja sehän ei riipu iästä (ainakaan ikäryhmässä alle 50 v). Ehkä ap on vain tolppajalkainen läski.
T. 35 v
Mun mielestä nätti, kiva asu. Pukeudun itsekin tuohon tyyliin nyt ja jatkossa koska kroppa sen kestää, ja olen 34-vuotias, OMG!
Jep, tää mummo on melkein viiskyt ja mulla on usein päällä tattoo-aiheinen printtipaita,farkut ja tennarit. Enkä kysele mitä muut ajattelee.
Olisin varmaan täystyrmäys ja järkytys niille tyypeille siinä ohjelmassa tyyliä vai ei. Enkä kyllä antais niiden tyhjentää mun vaatehuonetta.....
Ihan ok edestäpäin...takaapäin katsottuna voi tietysti näyttää vähän hassulta kun näyttää että on pelkkä villatakki päällä.
Ehkä joku kesäinen hame olisi sopinut paremmin.
Minä 40+ voisin pukeutua noin paitsi shrotsien tilalle laittaisin caprit.
Ja musta ne jalat eivät olleet hyvännäköiset vaan laihat ja valkeat :O Sinänsä asu ihan ok mutta kyl mä toivoisin että kropassa olisi muutakin kuin luut ja nahka.
noudattaa ikärajoja pukeutumisessa, ei kroppansa muotoa tai kuntoa. Rajat on pidettävä ennenkaikkea selvänä Ap, Nina on ylittänyt 22 v. joten hänen