Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti

Vierailija
02.07.2012 |

http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg



Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?



En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?



Sinäänsä ihana juhannusasu...

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaa ikärajoja pukeutumisessa, ei kroppansa muotoa tai kuntoa. Rajat on pidettävä ennenkaikkea selvänä Ap, Nina on ylittänyt 22 v. joten hänen

kuuluu pukeutua paksuihin ruskeisiin sukkahousuihin ja polvimittaisiin viskoosimekkoihin. Onhan se ihan ennenkuulumatonta että hyväkroppainen lähes-keski-ikäinen nainen pukeutuu kuin Sinkkuelämää -sarjan nelikymppiset.

Vierailija
42/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARPAAT näkyy! Ei olla rannalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on malli ja stylisti, joten sen kuuluu työnsä puolesta olla muodikas!

Vierailija
44/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei osaa aikuistua TYYLIKKÄÄSTI. Kyseinen ihminen on monella tapaa hyvin narsistinen ja jo paljon nuorempana pukeutui pikku tyttömäisesti juuri ja juuri vesirajan peittävään MINI hameeseen (siis hame oli todella lyhyttäkin lyhyempi!) bilettämään menessään ja rintojaan hän korostaa toppauksilla. ne ei luonnostaan ole noin suuret minkä kuvan hän haluaa antaa kuvissa :) Ja kuka aikuinen nainen jolla on yritys jaksaa tai edes viitsii kirjoittaa blogia itsestään ja kuitenkin antaa samalla sen kuvan että blogi olisi yrityksen blogi :) Kuvat ja jututhan on vain minä, minä ja minä tyylillä kirjoittuja :) MAUTONTA! 

Vierailija
45/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielestäni hänen pukeutumisensa linkatussa kuvassa oli kiva. Sitäpaitsi ei kukaan parikymppinen käytä tuollaisia kenkiä :D

Vierailija
46/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi kyllä seksikäs ole, mutta rohkea kuitenkin. Tota jos tuikkais niin se varmaan halkeaisi ja en harrasta negrofiliaa T: M 35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Niina on pitkä ja hoikka, kaunis nainen.

Käytän itsekin vapaa-ajalla vst asuja. 

Moni teinikin on meitä lihavampi. 

Minusta ikä ei määrää vaatteiden mallia, vaan muodot. Läskit, jotka pursuu shortsin lahkeissa ja topissa, ei ole kaunista katseltavaa. Ei todellakaan, oli ikä 12 tai 42.

Toki 40v:na jätän jotkut pissis-pikkutyttövaatteet käyttämättä, vaikka minulle ne mahtuisi (esim. henkkamaukan 164cm tai stadiumin 158cm lastenvaatteet). 

Niina Kurkisen asu ei ole kuvassa ollenkaan sellainen. Aikuisten osastolta on. :) Niinan omasta putiikista, otaksun. 

Vierailija
48/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva asu mutta mun mielestä noi sortsit sais olla vähän pidemmät, ainakin jos tota vaatekertaa on tarkoitus pitää ihmisten ilmoilla. Samaa mieltä oisin jos toi sama asu ois parikymppisen yllä. :)

Nina Kurkinen on kyllä tosi kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 17:39"]

VARPAAT näkyy! Ei olla rannalla!

[/quote]

Reps:). Nina on kaunis ja hyvän itsetunnon omaava nelikymppinen. Onneksi näitäkin riittää tähän maahan. Hyvä Nina!

 

Vierailija
50/70 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi btw on Niina, ei Nina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti - neGrofiliaa. Mitä se on?

Vierailija
52/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuo shortit ovat vähän liian....sanoisinko antavat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että tämän maan pari- ja kolmekymppiset pukeutuvat sensijaan kuin keski-ikäiset tantat Burberrytrensseineen, turkiksineen, Chanelin kettinkirouvalaukkuineen ja Vuittonin mummokuosikasseineen!

Vierailija
54/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen pukeutuu siis nuorekkaammin ja raikkaammin kuin itseään monta kymmentä vuotta nuoremmat, kivaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh hoijaa, eihän tuo asu nyt mitenkään erityisen nuorekas edes ole. Minä nelikymppisenä puen päällä ihan mitä haluan, ajattelematta ollenkaan sitä minkä ikäisille joku pikku pimu sen kuvittelee sopivan. En tosiaankaan ajatellut tätiytyä vielä piiiiitkiiin aikoihin, jos koskaan. 

 

Vierailija
56/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein tajua mikä tuosta tekee niin nuorekasta. Shortsit oli tänä kesänä jokaisella, jolla on hyvännäköiset koivet, ja sehän ei riipu iästä (ainakaan ikäryhmässä alle 50 v). Ehkä ap on vain tolppajalkainen läski.

 

T. 35 v

Vierailija
57/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nätti, kiva asu. Pukeudun itsekin tuohon tyyliin nyt ja jatkossa koska kroppa sen kestää, ja olen 34-vuotias, OMG!

Vierailija
58/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tää mummo on melkein viiskyt ja mulla on usein päällä tattoo-aiheinen printtipaita,farkut ja tennarit. Enkä kysele mitä muut ajattelee.

 

Olisin varmaan täystyrmäys ja järkytys niille tyypeille siinä ohjelmassa tyyliä vai ei. Enkä kyllä antais niiden tyhjentää mun vaatehuonetta.....

Vierailija
59/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok edestäpäin...takaapäin katsottuna voi tietysti näyttää vähän hassulta kun näyttää että on pelkkä villatakki päällä.

Ehkä joku kesäinen hame olisi sopinut paremmin.

Minä 40+ voisin pukeutua noin paitsi shrotsien tilalle laittaisin caprit.

Vierailija
60/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta ne jalat eivät olleet hyvännäköiset vaan laihat ja valkeat :O Sinänsä asu ihan ok mutta kyl mä toivoisin että kropassa olisi muutakin kuin luut ja nahka.