Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti

Vierailija
02.07.2012 |

http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg



Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?



En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?



Sinäänsä ihana juhannusasu...

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarvitsevat sinua!

sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.

Onhan pituus eroakin varmaan 30cm... Mutta kasvoista auttamattoman oudon näköinen, jotenkin riutunut? Itse olen rehellisesti sitä mieltä että olen kauniimpi kasvoiltani. -ap

Vierailija
22/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas AP kuvaa tulemaan että päästään ruotimaan :)


ja repeen kyllä totaalisesti jos sieltä sattuis joku duckface -kuva tulemaan :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuvaa tulemaan että päästään ruotimaan :)

mutta vois seurata suuri häpeä jos ihmiset tietäis että hillun täällä;)

-ap

Vierailija
24/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse opiskelen luonnontieteitä eikä täällä juurikaan huomaa pukeutumisessa eroa sen välillä onko parikymppinen vai nelikymppinen. Ratkaisevia tekijöitä ovat ihan muut, esim. tyyli (trendikäs, gootimpi, klassinen jne).

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)

Mitäs humanistista alaa siellä opiskelet?

Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.

Vierailija
25/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse opiskelen luonnontieteitä eikä täällä juurikaan huomaa pukeutumisessa eroa sen välillä onko parikymppinen vai nelikymppinen. Ratkaisevia tekijöitä ovat ihan muut, esim. tyyli (trendikäs, gootimpi, klassinen jne).

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)

Mitäs humanistista alaa siellä opiskelet? Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.

kirjoittajan tekstin sisältöön ja arvioon minusta;)

-ap

Vierailija
26/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii kaikenikäisille hyväkroppaisille. Ainoa miinus (ja tämä siis vaan OMA mielipide) on korkkarit&shortsit-yhdistelmä, joka ei vaan minusta sovi, vaikka olisi kuinka muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennemmin ihailen tuollaisia ihmisiä, jotka uskaltavat pukeutua miten haluavat vaikka ap:n kaltaiset ihmiset olisivatkin sitä mieltä, että neljääkymppiä lähentyessä ihmisen täytyy luopua tyylikkyydestä.

Vierailija
28/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikrosortsien käytön paremmin kuin 90 %:lla teineistä, saati parikymppisistä. Kaunis ja näyttävä nainen, tunnen 25-vuotiaita, jotka näyttävät kulahtaneemmilta.



Noin yleensä soisin noiden sortsien katoavan muodista ja katukuvasta mahdollisimman nopeasti. Lievästi sanottuna tuhtien nykyteinien hyllyviä pyllyjä on ikävä katsella. Tyylitön vaatekappale kelle tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pointtini on se että tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D

-ap

kerroit olevasi pätkä ja paksujalkainen. Ts. massa on sinun kaltaistasi, ja Kurkinen nimenomaan olisi se massasta poikkeava.

Vierailija
30/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pointtini on se että tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

kerroit olevasi pätkä ja paksujalkainen. Ts. massa on sinun kaltaistasi, ja Kurkinen nimenomaan olisi se massasta poikkeava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa ns kestää mikrosortsit.



Oi aikoja voi elämää, luojan kiitos oma kauneusihanteeni on hivenen laajempi kuin se että kaunis=tikkujalkainen luuranko.

Vierailija
32/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni 20 v ei vois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii kaikenikäisille hyväkroppaisille. Ainoa miinus (ja tämä siis vaan OMA mielipide) on korkkarit&shortsit-yhdistelmä, joka ei vaan minusta sovi, vaikka olisi kuinka muotia.

matalammat kengät, jokuu muoti-ihminen juuri jossain sanoi.

Vierailija
34/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset on hurjan epävarmoja ja miettii mitä muut ajattelee.

Nelikymppinen uskaltaa pukeutua just niinkuin itse haluaa.

Ja arvaa mitä:

Ninaa tuskin hirveesti sun mielipiteesi liikuttaa. =)

Jos on kroppaa, niin miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailmassa ja naisen mielessä hyvin kunhan vain

kroppa ns kestää mikrosortsit.

Oi aikoja voi elämää, luojan kiitos oma kauneusihanteeni on hivenen laajempi kuin se että kaunis=tikkujalkainen luuranko.

Taitaa olla koko juttu korviesi välissä. Noh, pääsitpä nostamaan itsesi jalustalle, ainakin omissa silmissäsi... ;)

Vierailija
36/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tässä ajankuluksi tämän keskustelun, ja pakko sanoa että sai nauraa! Eikö se nyt ole jokaisen oma asia miten pukeutuu, ei se ainakaan omaa persettäni raavi että tämä Nina pukeutuu näin? Se on sitten jokaisen oma ongelma jos miettii että "Miks toikin nyt noin pukeutuu,, sen pitäs pukee enempi/vähempi/värikkäämpää/yksinkertasempaa" ja plaa plaa plaa. Hänellä sentään on ne vaatteet päällä. .______.?

Vierailija
37/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kroppaa käyttää niin ei se ole iästä kiinni.

Vierailija
38/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuolla linkin takana olisi jotain aivan kamalaa, esim läpikuultavat legginsit yhdistettynä napapaitaan tai niukka nirunarutoppi miniminihameen kanssa, mutta aivan normaalit vaatteethan tuolla oli! Tyylikäs ja sopivan paljastava olematta kuitenkaan maiton.



T. 25 v, lähihoitaja (valmistunut)

Vierailija
39/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin humanistit harvemmin nipottavat kirjoitusvirheistä tai toisten tyylistä (etenkään siitä - humanistit kun ovat sangen "kirjavaa" sakkia itsekin)!

Nipoja ja ihmisiä lokeroivia tyyppejä löytää mielestäni enemmän kauppatieteiden tai matemaattis-luonnontieteellisen puolelta.

lähinnä viittasin sillä humanistisella

mutta itse opiskelen luonnontieteitä eikä täällä juurikaan huomaa pukeutumisessa eroa sen välillä onko parikymppinen vai nelikymppinen. Ratkaisevia tekijöitä ovat ihan muut, esim. tyyli (trendikäs, gootimpi, klassinen jne).

tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap

Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)

Mitäs humanistista alaa siellä opiskelet? Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.

kirjoittajan tekstin sisältöön ja arvioon minusta;)

-ap

Vierailija
40/70 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä on hyvännäköiset jalat joten ei ole ihan kauhean paha virhe niitä esitellä.