eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti
http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg
Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?
En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?
Sinäänsä ihana juhannusasu...
Kommentit (70)
Laitas AP kuvaa tulemaan että päästään ruotimaan :)
ja repeen kyllä totaalisesti jos sieltä sattuis joku duckface -kuva tulemaan :DD
AP kuvaa tulemaan että päästään ruotimaan :)
mutta vois seurata suuri häpeä jos ihmiset tietäis että hillun täällä;)
-ap
mutta itse opiskelen luonnontieteitä eikä täällä juurikaan huomaa pukeutumisessa eroa sen välillä onko parikymppinen vai nelikymppinen. Ratkaisevia tekijöitä ovat ihan muut, esim. tyyli (trendikäs, gootimpi, klassinen jne).
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)
Mitäs humanistista alaa siellä opiskelet?
Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.
mutta itse opiskelen luonnontieteitä eikä täällä juurikaan huomaa pukeutumisessa eroa sen välillä onko parikymppinen vai nelikymppinen. Ratkaisevia tekijöitä ovat ihan muut, esim. tyyli (trendikäs, gootimpi, klassinen jne).
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)
Mitäs humanistista alaa siellä opiskelet? Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.
kirjoittajan tekstin sisältöön ja arvioon minusta;)
-ap
sopii kaikenikäisille hyväkroppaisille. Ainoa miinus (ja tämä siis vaan OMA mielipide) on korkkarit&shortsit-yhdistelmä, joka ei vaan minusta sovi, vaikka olisi kuinka muotia.
ja ennemmin ihailen tuollaisia ihmisiä, jotka uskaltavat pukeutua miten haluavat vaikka ap:n kaltaiset ihmiset olisivatkin sitä mieltä, että neljääkymppiä lähentyessä ihmisen täytyy luopua tyylikkyydestä.
mikrosortsien käytön paremmin kuin 90 %:lla teineistä, saati parikymppisistä. Kaunis ja näyttävä nainen, tunnen 25-vuotiaita, jotka näyttävät kulahtaneemmilta.
Noin yleensä soisin noiden sortsien katoavan muodista ja katukuvasta mahdollisimman nopeasti. Lievästi sanottuna tuhtien nykyteinien hyllyviä pyllyjä on ikävä katsella. Tyylitön vaatekappale kelle tahansa.
no pointtini on se että tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D
-ap
kerroit olevasi pätkä ja paksujalkainen. Ts. massa on sinun kaltaistasi, ja Kurkinen nimenomaan olisi se massasta poikkeava.
no pointtini on se että tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
kerroit olevasi pätkä ja paksujalkainen. Ts. massa on sinun kaltaistasi, ja Kurkinen nimenomaan olisi se massasta poikkeava.
kroppa ns kestää mikrosortsit.
Oi aikoja voi elämää, luojan kiitos oma kauneusihanteeni on hivenen laajempi kuin se että kaunis=tikkujalkainen luuranko.
sopii kaikenikäisille hyväkroppaisille. Ainoa miinus (ja tämä siis vaan OMA mielipide) on korkkarit&shortsit-yhdistelmä, joka ei vaan minusta sovi, vaikka olisi kuinka muotia.
matalammat kengät, jokuu muoti-ihminen juuri jossain sanoi.
Parikymppiset on hurjan epävarmoja ja miettii mitä muut ajattelee.
Nelikymppinen uskaltaa pukeutua just niinkuin itse haluaa.
Ja arvaa mitä:
Ninaa tuskin hirveesti sun mielipiteesi liikuttaa. =)
Jos on kroppaa, niin miksi ei?
Kaikki maailmassa ja naisen mielessä hyvin kunhan vain
kroppa ns kestää mikrosortsit.Oi aikoja voi elämää, luojan kiitos oma kauneusihanteeni on hivenen laajempi kuin se että kaunis=tikkujalkainen luuranko.
Taitaa olla koko juttu korviesi välissä. Noh, pääsitpä nostamaan itsesi jalustalle, ainakin omissa silmissäsi... ;)
Luin tässä ajankuluksi tämän keskustelun, ja pakko sanoa että sai nauraa! Eikö se nyt ole jokaisen oma asia miten pukeutuu, ei se ainakaan omaa persettäni raavi että tämä Nina pukeutuu näin? Se on sitten jokaisen oma ongelma jos miettii että "Miks toikin nyt noin pukeutuu,, sen pitäs pukee enempi/vähempi/värikkäämpää/yksinkertasempaa" ja plaa plaa plaa. Hänellä sentään on ne vaatteet päällä. .______.?
Jos on kroppaa käyttää niin ei se ole iästä kiinni.
että tuolla linkin takana olisi jotain aivan kamalaa, esim läpikuultavat legginsit yhdistettynä napapaitaan tai niukka nirunarutoppi miniminihameen kanssa, mutta aivan normaalit vaatteethan tuolla oli! Tyylikäs ja sopivan paljastava olematta kuitenkaan maiton.
T. 25 v, lähihoitaja (valmistunut)
Nimittäin humanistit harvemmin nipottavat kirjoitusvirheistä tai toisten tyylistä (etenkään siitä - humanistit kun ovat sangen "kirjavaa" sakkia itsekin)!
Nipoja ja ihmisiä lokeroivia tyyppejä löytää mielestäni enemmän kauppatieteiden tai matemaattis-luonnontieteellisen puolelta.
lähinnä viittasin sillä humanistisella
mutta itse opiskelen luonnontieteitä eikä täällä juurikaan huomaa pukeutumisessa eroa sen välillä onko parikymppinen vai nelikymppinen. Ratkaisevia tekijöitä ovat ihan muut, esim. tyyli (trendikäs, gootimpi, klassinen jne).
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)
Mitäs humanistista alaa siellä opiskelet? Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.
kirjoittajan tekstin sisältöön ja arvioon minusta;)
-ap
mutta sillä on hyvännäköiset jalat joten ei ole ihan kauhean paha virhe niitä esitellä.
Ne tarvitsevat sinua!