eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti
http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg
Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?
En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?
Sinäänsä ihana juhannusasu...
Kommentit (70)
Tuolla kropalla voi pukea mitä vain, kunhan sopii etikettiin.
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D
-ap
Mun idoli ollut pikkutytöstä asti kun ihailin Lumene-mainoksia...!
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D
-ap
ei millään pahalla. t. oikeasti 22-vuotias
pukeutuvat tuolla tavalla????
Ei kai nyt sentään...
Eikös villatakit just nimenomaan ole varattu mummoille...?
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D
-ap
Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa.
t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
ei millään pahalla. t. oikeasti 22-vuotias
kun ei mun travitse huolehtia kuin itsestäni;)
-ap
Parikymppiset on hurjan epävarmoja ja miettii mitä muut ajattelee.
Nelikymppinen uskaltaa pukeutua just niinkuin itse haluaa.
Ja arvaa mitä:
Ninaa tuskin hirveesti sun mielipiteesi liikuttaa. =)
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)
Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.
Mun idoli ollut pikkutytöstä asti kun ihailin Lumene-mainoksia...!
Parikymppiset on hurjan epävarmoja ja miettii mitä muut ajattelee. Nelikymppinen uskaltaa pukeutua just niinkuin itse haluaa. Ja arvaa mitä: Ninaa tuskin hirveesti sun mielipiteesi liikuttaa. =)
tuo EI erottuisi massasta jos hengailisi meidän parikymmpisten opiskelijoiden kanssa jossain festreilla :D -ap
Ehkä jossain vaiheessa opit myös kirjoittamaan. Sitä ennen sun on kylläkin opittava myös ajattelemaan, mikä saattaa olla sulle vähän monimutkaisempaa. t. 23-vuotias yliopisto-opiskelija jolla on opiskelukavereina jopa NUOREKKAASTI PUKEUTUVIA NELIKYMPPISIÄ ;)
Kyselee 22-v lapsellinen typottava ap, joka opiskelee laskentatoimea myös yliopistossa.
Olet ilmeisesti aika herkkänahkainen ja huumorintajuton ihmistyyppi ja kommentoinnistasi päätellen oikein kunnostautunut stereotypioiden luomisessa ja ahdaskatseisuudessa. Onnittelut siitä!
Opiskelen biotekniikkaa.
t. sinua huomattavasti kypsempi parikymppinen
sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.
tai pissiksen näköinen tuon ikäiseksi. Alkaa vaan olee jo vähän kulahtaneen näköinen, ainakin tossa kuvassa. Laiha ei aina tarkoita, että voi pukea päällensä mitä vaan. Kyllä noi vaatteet menee juurikin niille 20v festaritytöille ok, mutta ei 40v kulahtaneen näköisille naisille vaikka kuinka olis näköä.
rintoja 70DD edestä, kasvoiltani jotain samaa, mutta hiukset lyhyemmät....ja ikinä, en ikinä pukeutuisi noin. Nytkin päälläni nuorekas Calvin Kleinin farkkumekko, mutta kyllä tuossa on jo liiallaista nuorekkuuden tavoittelua....vahinko, kun kaunis nainen tekee itsestään vähän yksinkertaisen oloisen...
sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.
Onhan pituus eroakin varmaan 30cm...
Mutta kasvoista auttamattoman oudon näköinen, jotenkin riutunut? Itse olen rehellisesti sitä mieltä että olen kauniimpi kasvoiltani.
-ap
AP kuvaa tulemaan että päästään ruotimaan :)
kuuluu pukeutua paksuihin ruskeisiin sukkahousuihin ja polvimittaisiin viskoosimekkoihin. Onhan se ihan ennenkuulumatonta että hyväkroppainen lähes-keski-ikäinen nainen pukeutuu kuin Sinkkuelämää -sarjan nelikymppiset.