Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti

Vierailija
02.07.2012 |

http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg



Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?



En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?



Sinäänsä ihana juhannusasu...

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö capreja! Näytätte maahisilta, ette Audrey Hepburnilta. Pyöreä kroppa + kynitty tukka + tunika + caprit = yöks.

Vierailija
62/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka saa olla, mutta kun mennään luuosastolle, ei ole enää kiva. Hoikka nainen, jolla on kuitenkin lihaa ja mieluiten pikkuisen lihastakin hoikkien pitkien sääriensä päällä, näyttää tosi hyvältä.Pelkkä laihuus ei tee sääristä säihkysääriä. Kolho on vaikutelma tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on noi shortsit aika hirveet, pakko sanoo. Ihan nuorilla menee jotenkin, vaikka siltikin mauttomat. Kotona lököttelyyn joo, mutta julkisesti

temmeltämiseen... nou nou. Olkoot kroppa mikä vaan.

 

Olen itse nelikymppinen, ja käytän kyllä farkkuja ja tennareita jne., mutta joku raja nyt kuitenkin... vesirajahameet, shortsit, napapaidat jne. on vähän karuja kyllä keski-ikäiselle naiselle. Ap on ihan oikeassa. Ja jokainen sellaisia päälleen vänkäävä voisi yrittää tajuta, että luultavasti 99,9 prosenttia kanssaihmisistä ajattelee, että ei helvetti.

Vierailija
64/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän itse olet ajatellut pukeutua 38 vuotiaana? Muuta en kuvasta huomauta, kuin että on Ninalla liiaan pienet kengät. Heeran jestas, miksi pitää aina naisten ostaa kengät, mistä näkee että on liian pienet.

Vierailija
65/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:26"]

Hoikka saa olla, mutta kun mennään luuosastolle, ei ole enää kiva. Hoikka nainen, jolla on kuitenkin lihaa ja mieluiten pikkuisen lihastakin hoikkien pitkien sääriensä päällä, näyttää tosi hyvältä.Pelkkä laihuus ei tee sääristä säihkysääriä. Kolho on vaikutelma tässä.

[/quote]

Lisään vielä tähän, että Niina Kurkinen kun saisi painoa  vähän lisää, vaikutelma olisi juurikin se mainitsemani vähän verevämpi säihkysääri, johon hänellä on ulkonäkönsä puolesta kaikki edellytykset, nyt vain liian  laiha.

Vierailija
66/70 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:29"]

No, on noi shortsit aika hirveet, pakko sanoo. Ihan nuorilla menee jotenkin, vaikka siltikin mauttomat. Kotona lököttelyyn joo, mutta julkisesti

temmeltämiseen... nou nou. Olkoot kroppa mikä vaan.

 

 

[/quote]

 

Harvinaisen samaa mieltä. Ihan kropasta riippumatta, tuollaiset housut ovat vain rumat, ihmettelen valintaa. Oli vielä kylmännköinen ilma kuvassa, mistä ilmeisesti johtui se villatakinkin tarve. Polvissa vihloo pelkkä katselu, mutta eipä tietysti ole omat nivelet koleassa säässä vetoa saamassa. Mitään säänmukaisia järkiperusteita tuollaiseen pukeutumiseenhan ei ole.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/70 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yksi lysti, minkä ikäinen on. Pointti on sisälläsi asuva elämänpalo ja elämänhalu :) Arvot ja asenteet, eletty elämä kokemuksineen myös muokkaavat meitä.

T. Cecilia

Vierailija
68/70 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä lähemmäs nelikymppisellä pitää olla polvipituiset sortsit (tai khakinväriset kesähousut), pikeepaita ja Eccon terveyssandaalit vaikka olisi millainen kroppa tai kyseinen tyyli ei itseään miellyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/70 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 15:32"]

sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.

Onhan pituus eroakin varmaan 30cm...

Mutta kasvoista auttamattoman oudon näköinen, jotenkin riutunut? Itse olen rehellisesti sitä mieltä että olen kauniimpi kasvoiltani.

-ap

 

Miten sun kauneutesi liittyy Kurkisen pukeutumiseen?

 

Vierailija
70/70 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on trendikäs ja rohkea pukeutuja. Nelikymppinen ei ole oikeasti edes vanha!!

 

Suomessa pitäisi pukeutua tysästi ja tätimäisesti kun 40v tuleen mittariin, leikata polkkatukka ja muuttua harmaavarpuseksi. Ahdistaa kun täällä ei saa olla sellainen kuin on, aina arvostellaan /kytätään mikä on sopivaa ja mikä ei.