eikö 38-v Nina Kurkinen ole tässä pukeutunut hieman liian nuorekkaasti
http://static.iltalehti.fi/muoti/stailaaja_nina0207in_st.jpg
Minulle 22-v:lle (vaikka itse oon pätkä ja jalatki paksummat:D) tuo sopisi, mutta eikö tuo nyt ole vähän liikaa melkein 40 vuotiaalle?
En nyt trakoita että pitäis pukeutua ku mummot, mutta jotenkin pisti itselle silmään?
Sinäänsä ihana juhannusasu...
Kommentit (70)
Hoikka saa olla, mutta kun mennään luuosastolle, ei ole enää kiva. Hoikka nainen, jolla on kuitenkin lihaa ja mieluiten pikkuisen lihastakin hoikkien pitkien sääriensä päällä, näyttää tosi hyvältä.Pelkkä laihuus ei tee sääristä säihkysääriä. Kolho on vaikutelma tässä.
No, on noi shortsit aika hirveet, pakko sanoo. Ihan nuorilla menee jotenkin, vaikka siltikin mauttomat. Kotona lököttelyyn joo, mutta julkisesti
temmeltämiseen... nou nou. Olkoot kroppa mikä vaan.
Olen itse nelikymppinen, ja käytän kyllä farkkuja ja tennareita jne., mutta joku raja nyt kuitenkin... vesirajahameet, shortsit, napapaidat jne. on vähän karuja kyllä keski-ikäiselle naiselle. Ap on ihan oikeassa. Ja jokainen sellaisia päälleen vänkäävä voisi yrittää tajuta, että luultavasti 99,9 prosenttia kanssaihmisistä ajattelee, että ei helvetti.
Mitenkähän itse olet ajatellut pukeutua 38 vuotiaana? Muuta en kuvasta huomauta, kuin että on Ninalla liiaan pienet kengät. Heeran jestas, miksi pitää aina naisten ostaa kengät, mistä näkee että on liian pienet.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:26"]
Hoikka saa olla, mutta kun mennään luuosastolle, ei ole enää kiva. Hoikka nainen, jolla on kuitenkin lihaa ja mieluiten pikkuisen lihastakin hoikkien pitkien sääriensä päällä, näyttää tosi hyvältä.Pelkkä laihuus ei tee sääristä säihkysääriä. Kolho on vaikutelma tässä.
[/quote]
Lisään vielä tähän, että Niina Kurkinen kun saisi painoa vähän lisää, vaikutelma olisi juurikin se mainitsemani vähän verevämpi säihkysääri, johon hänellä on ulkonäkönsä puolesta kaikki edellytykset, nyt vain liian laiha.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 10:29"]
No, on noi shortsit aika hirveet, pakko sanoo. Ihan nuorilla menee jotenkin, vaikka siltikin mauttomat. Kotona lököttelyyn joo, mutta julkisesti
temmeltämiseen... nou nou. Olkoot kroppa mikä vaan.
[/quote]
Harvinaisen samaa mieltä. Ihan kropasta riippumatta, tuollaiset housut ovat vain rumat, ihmettelen valintaa. Oli vielä kylmännköinen ilma kuvassa, mistä ilmeisesti johtui se villatakinkin tarve. Polvissa vihloo pelkkä katselu, mutta eipä tietysti ole omat nivelet koleassa säässä vetoa saamassa. Mitään säänmukaisia järkiperusteita tuollaiseen pukeutumiseenhan ei ole.
Se on ihan yksi lysti, minkä ikäinen on. Pointti on sisälläsi asuva elämänpalo ja elämänhalu :) Arvot ja asenteet, eletty elämä kokemuksineen myös muokkaavat meitä.
T. Cecilia
Joo, kyllä lähemmäs nelikymppisellä pitää olla polvipituiset sortsit (tai khakinväriset kesähousut), pikeepaita ja Eccon terveyssandaalit vaikka olisi millainen kroppa tai kyseinen tyyli ei itseään miellyttäisi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2012 klo 15:32"]
sä tajusit juuri, että nelikymppinen Kurkinen on ihan helvetin paljon paremman näköinen kuin sinä nyt parikymppisenä. Ja täytyyhän se kieltää siltä Kurkiselta. Pysykööt piilossa, niin rumillakin olisi jotain mahdollisuuksia.
Onhan pituus eroakin varmaan 30cm...
Mutta kasvoista auttamattoman oudon näköinen, jotenkin riutunut? Itse olen rehellisesti sitä mieltä että olen kauniimpi kasvoiltani.
-ap
Miten sun kauneutesi liittyy Kurkisen pukeutumiseen?
Nina on trendikäs ja rohkea pukeutuja. Nelikymppinen ei ole oikeasti edes vanha!!
Suomessa pitäisi pukeutua tysästi ja tätimäisesti kun 40v tuleen mittariin, leikata polkkatukka ja muuttua harmaavarpuseksi. Ahdistaa kun täällä ei saa olla sellainen kuin on, aina arvostellaan /kytätään mikä on sopivaa ja mikä ei.
Älkää käyttäkö capreja! Näytätte maahisilta, ette Audrey Hepburnilta. Pyöreä kroppa + kynitty tukka + tunika + caprit = yöks.