Lue keskustelun säännöt.
Osaisko joku kertoa vähän suuntaa
05.09.2012 |
Mehiläisessä gynen hintoihin. Se käynti, ja entäs jos jotain toimenpiteitä alkavat tekemään. Kallista hubaa varmasti, mutta tk:ssa eivät vaan ole kahteen vuoteen saanu mitään hyvää aikaseks niin jostain vaan täytyy repiä rahat Mehiläiseen. Niin ja toivoa, että siellä ois viisaampaa porukkaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla