Lue keskustelun säännöt.
Siis onko totta, että leijonien MM-juhlissa ei ollut turva-aitoja! HULLUA!
23.05.2011 |
Miten voi olla mahdollista, että järjestetän sadantuhannen juhlijan tilaisuus, jossa ei edes laiteta turva-aitoja lokeroimaan juhlijoita väljemmin?! Tuollahan olisi voinut tapahtua vaikka mitä, kuten Saksassa pari vuotta sitten Love Paradessa. Silloin taisi parikymmentä nuorta musertua kuoliaaksi väenpaljoudessa, kun syntyi paniikki. Onneksi nyt ei mitään sattunut, mutta todellakin järjestäjällä kävi tuuri! Todella ammattitaitoista meninkiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mihin tämä maailma on menossa, kun kukaan ei kerro miten täällä pitäisi elää?!?!!?