Onko teistä noloa
Kommentit (8)
sinulla muita lapsia? Hoidatko vain 5v lasta kotona?
Olen 1,5v kanssa hoitovapaalla ja tämä isompi on siis siksi kotona myös... ap
Mulla on 4v ja 5v kotona, lisäksi esikoinen menee nyt tokalle. Ainoa mitä ihmetellään on se miten minulla on varaa olla kotona vaikka on talo ja lainat. Lapset viihtyvät hyvin kotona, käydään päivittäin puistoissa, syksyllä alkaa taas kerhot, on seuraa myös toisistaan ja kaikilla lapsilla yksi harrastus viikossa. Esikoisen koulun aloituskin sujui ongelmitta vaikka oli eskariin asti kotona.
kauhean väsynyt ja piiitkä päivä takana taas lasten kanssa. Jostain syystä minua alkoi yhtäkkiä vain hävettämään tämä kotona "oleskeluni". En tiedä miksi. Ehkä väsymys teetää. ap
kotihoidossa ja pelkkää kiitosta on koulusta tullut taitojen, tietojen sekä sosiaalisen kanssakäymisen taholta.
Meilläkin 5v. on kotihoidossa, koska en näe mitään järkeä laittaa hoitoon.