Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että meille tulee ero ! En toivo sitä.

Vierailija
01.07.2011 |

Mies on ottanut etäisyyttä viimeisten viikkojen, ehkä jopa kuukauden, parin aikana... Seksiä on edelleen, mutta harvemmin. Mies on välillä ihan mukava itsensä, mutta välillä kiukkuilee ihan turhista asioista. Juhannuksena olimme kahdestaan mökillä ja toinen päivä meni miehen murjotukseen. Haluaisin takaisin sen kultaisen miehen johon rakastuin. Pelkään että miehellä on ero mielessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäkriisi, 30, 40, 50??? Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän