Lue keskustelun säännöt.
E66 on mun diagnoosi :(
Kommentit (3)
Syö tod. nopeasti monta lihistä "kostoksi" tästä diagnoosista. Sillä se helpottaa. Jälkäsi vähän sokerista sidukkaa ja sohvalle pötköttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla kanssa ollut diagnooseja samoilla koodeilla koko elämäni ajan..