Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jätätkö kodinkoneita päälle, jos lähdet esim. nopeasti käymään ulkona?

Vierailija
16.01.2011 |

Itse jätän tiskikoneen ja pesukoneen joskus, vaikka eihän noita saisi jättää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdot on kyllä aina seinässä kiinni, niitä en revi kuin korkeintaan matkojen ajaksi pois.

Vierailija
2/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone, tiskikone, pyykkikone.



Televisio on joskus jäänyt päälle vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri joku aika sitten meillä astianpesukoneen pistorasia syttyi tuleen joku aika sitten. sähkömies sanoi,että jos ei oltaisi oltu kotona ja toimittu nopeasti,olisi koko kämppä palanut hyvin äkkiä poroiksi....

Vierailija
4/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähden käymään esim kaupassa niin avaan pesukoneen ja laitan vesihanan kiinni vaikka ohjelma olisi kesken. Opin tämän tavan jo ollessani lapsi vanhemmiltani. Kun olin pieni niin meillä kotona syttyi pyykinpesukone palamaan. Onneksi olimme silloin kotona niin ei käynyt pahemmin.

Vierailija
5/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ikinä sammuta telkkaria vain kaukosäätimestä vaan otan kokonaan virran pois. Meiltä paloi joitakin vuosia sitten mökki maan tasalle, sen jälkeen tulin todella varovaiseksi.

Vierailija
6/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukoneen johto ei ole edes pistorasiassa kun sitä ei käytetä. Tv, digiboksi ym, eivät jää edes yöks stand by tilaan. säästyy hiukan sähkölaskussakin. Pyykinpesukonetta en uskalla sen takia jättää yksin, kun joskus linkous ohjelman alkaessa pesukone saattaa alkaa pomppimaan vähäsen ja siitä aiheutuu aikamoinen meteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneen, tiskikoneen ja tietokoneen. Tiedän kyllä, ettei pitäisi.



Kerran opiskelijana lähdin käyttämään koiranpentua pikapissalla ja unohdin, että leivät oli paahtimessa. No, ne olivatkin juuri sillä kertaa jääneet paahtimeen jumiin niin, että kone ei mennyt pois päältä, vaan leivät kärventyivät ja lopulta syttyivät palamaan. Onneksi en ollut kauan poissa, sillä keittiö oli jo liekeissä, kun tulin takaisin kotiin. Onneksi sain palon sammumaan itse.

Vierailija
8/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen poissa yli 5 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nähnyt pyykinpesukoneen moottorin simahtavan...outoa ääntä, savua ja kun mentiin irrottaa sähköjohtoa nähtiin jo lieskoja. Onneksi oltiin paikalla.

Vierailija
10/10 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin. Tosin tehokkaasti se kämppä ennättää syttyä silloinkin jos on itse pihalla tekemässä jotain. Tai jos tykkää käyttää koneita yösähköllä, niin vesivahingon kohdalla voi herääminen tehdä tiukkaa, vaikka jokin vuotohälytin jossain toisella puolella taloa vinkuisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän