Lue keskustelun säännöt.
Teen etätöitä kotona enkä saa mitään tehtyä.
11.11.2010 |
Tekisi vaan mieli mennä ulos kävelyllä haukkaamaan happea.
ARGH, ei jaksa.
Kommentit (3)
mutta en silti saa mitään tehtyä.
Yritetäänkö molemmat tehdä tunti ihan täysillä, ja palataan sitten ketjuun kertomaan, että onnistui : ).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaksatkin paremmin pienen happihyppelyn jälkeen :)
mä taas haluaisin etätöitä :).