Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen etätöitä kotona enkä saa mitään tehtyä.

Vierailija
11.11.2010 |

Tekisi vaan mieli mennä ulos kävelyllä haukkaamaan happea.



ARGH, ei jaksa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas haluaisin etätöitä :).

Vierailija
2/3 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti saa mitään tehtyä.

Yritetäänkö molemmat tehdä tunti ihan täysillä, ja palataan sitten ketjuun kertomaan, että onnistui : ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatkin paremmin pienen happihyppelyn jälkeen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän