Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinun lihapullataikinaasi tulee ehdottomasti?

Vierailija
23.10.2010 |

paistatko pallerot pannulla vai uunissa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Herbamarea



uunissa

Vierailija
2/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei juuri poiketa. Uunissa teen.



Viimeksi kokeilin sipulikeittopussilla maustaa. Oli 700 g:n lihapakettiinkin liikaa suolaa/teennäistä makua. Lapset tykkäs kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa paistelen

Vierailija
4/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon jauhelihaa (yleensä 1.2kg).

Ei kananmunaa missään tapauksessa.



-tintti-

Vierailija
5/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon jauhelihaa (yleensä 1.2kg). Ei kananmunaa missään tapauksessa. -tintti-

Vierailija
6/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paistan uunissa ja tulee sairaan hyviä muitten paitsi "sipuliallergisen" 8veen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihapullat pitää paistaa kypsiksi uunissa, ei paistinpannulla

Vierailija
8/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jauheliha, kermaviili, sipulikeittopussi, korppujauho, valkopippuri ja muna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä lisä ja uunissa teen

Vierailija
10/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvä lisä ja uunissa teen

eikä toi toinen tossa edellä

Vierailija
12/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paistijauhelihaa, pannulla freesattua sipulihaketta, ripaus currya, ripaus paprikajauhetta, Heinzin ketsuppia loraus, soijaa hieman ja Herbamarea. Niin ja kermaviiliä ja kuivan leivän murenta.

Pannulla väriä pulliin ja n.10min uunissa.

Herkullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa, korppujauhoa, sipulikeittopussi, vettä, kananmuna

Mausteet

Jauhelihamauste

mustapippuri

paprikajauhe

ehdottomasti valkopippuri tai jää minulta syömättä ;)

Chiliä

Vierailija
14/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pannulla paistetaan ja uuniin lämpimään siks aikaa että kaikki on paistettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihataikina on siitä kiva, että sen voi maustaa vaikka millä lailla. Mutta paistan lihapullat kyllä yleensä aina uunissa, helppouden takia.



Viimeksi eilen tein yksiä lemppareitani, joihin tuli possun jauhelihaa, kevätsipulia, valkosipulia, inkivääriä ja kalakastiketta.

Vierailija
16/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan uunissa vuoassa. En viitsi enää pellillä tehdä, koska rasva valuu pellille ja sen peseminen on ärsyttävää hommaa.

Vierailija
17/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitäisi miehelle tehdä niin ihan ehtaa paskaa ainakin laittaisin.

Vierailija
18/18 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kananmuna , sipuli hienonnettuna ,suolaa mustapippuria ja ruokalusikallinen vehnäjauhoja. Pannussa paistan voin ja öljyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi