Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpisverkkarit ei mee kirpparilla kaupaksi.

Vierailija
09.09.2010 |

On tullut huomattua kyseinen seikka tässä vuosien varrella. Ei ole varaa ostella Adidaksia ja muita, joten ihan on tyytyminen Tarjoustalon vastaaviin.

Vaikka jäisivät täysin kunnoltaan priimaksi, eivät tunnu menevän kaupaksi edes 50 centillä.



Höh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jälleenmyyntiarvokin sitten kuin noilla Tarjoustalo-tuotteilla.

Vierailija
2/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut huomattua kyseinen seikka tässä vuosien varrella. Ei ole varaa ostella Adidaksia ja muita, joten ihan on tyytyminen Tarjoustalon vastaaviin.

Vaikka jäisivät täysin kunnoltaan priimaksi, eivät tunnu menevän kaupaksi edes 50 centillä.

Höh.


Kyllä mä oon saanu myytyä "feikkiverkkareita". Hintaa on ollut max. 3 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ainakaan hyväkuntoisina. Myymättömät vaatteet lahjoitan hyväntekeväisyyteen ihan ilolla, mutta joskus vaan ihmetyttää ettei uudenveroinen vaate kelpaa edes lähes ilmaiseksi kun ei ole mitään "merkkiä".



ap

Vierailija
4/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt kolmella eri kirpparilla aina yhtä huonolla tuloksella. Huutista en ole kokeillut. meniskö siellä?



ap

Vierailija
5/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntekeväisyysjärjestöille kaiken. En jaksa raahata kamoja ja hakea pois. Osa pöllittynä.



Mulle kelpais kaikki hyväkuntoinen tavara. Täällä ei ole tarjolla. Todella kulunutta roinaa kaupan hinnoilla!

Vierailija
6/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain kulunutta ja rikkinäistä. Mä jaksan viedä kirpparille, joka euro on tarpeen mitä sieltä saadaan. Todella vähän on mun pöydistä varastettu.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oikein pitäisi kirppikselle mennä ostamaan jonkun käytettyjä verkkareita, kuka nyt sellaisia ostaisia

Vierailija
8/8 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oikein pitäisi kirppikselle mennä ostamaan jonkun käytettyjä verkkareita, kuka nyt sellaisia ostaisia


Sitä kutsutaan kierrätykseksi. Sun hiilijalanjälki taitaa olla melko suuri. Säälin lapsiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi