Halpisverkkarit ei mee kirpparilla kaupaksi.
On tullut huomattua kyseinen seikka tässä vuosien varrella. Ei ole varaa ostella Adidaksia ja muita, joten ihan on tyytyminen Tarjoustalon vastaaviin.
Vaikka jäisivät täysin kunnoltaan priimaksi, eivät tunnu menevän kaupaksi edes 50 centillä.
Höh.
Kommentit (8)
On tullut huomattua kyseinen seikka tässä vuosien varrella. Ei ole varaa ostella Adidaksia ja muita, joten ihan on tyytyminen Tarjoustalon vastaaviin.
Vaikka jäisivät täysin kunnoltaan priimaksi, eivät tunnu menevän kaupaksi edes 50 centillä.Höh.
Kyllä mä oon saanu myytyä "feikkiverkkareita". Hintaa on ollut max. 3 euroa.
Tai ei ainakaan hyväkuntoisina. Myymättömät vaatteet lahjoitan hyväntekeväisyyteen ihan ilolla, mutta joskus vaan ihmetyttää ettei uudenveroinen vaate kelpaa edes lähes ilmaiseksi kun ei ole mitään "merkkiä".
ap
Olen myynyt kolmella eri kirpparilla aina yhtä huonolla tuloksella. Huutista en ole kokeillut. meniskö siellä?
ap
hyväntekeväisyysjärjestöille kaiken. En jaksa raahata kamoja ja hakea pois. Osa pöllittynä.
Mulle kelpais kaikki hyväkuntoinen tavara. Täällä ei ole tarjolla. Todella kulunutta roinaa kaupan hinnoilla!
Yleensä vain kulunutta ja rikkinäistä. Mä jaksan viedä kirpparille, joka euro on tarpeen mitä sieltä saadaan. Todella vähän on mun pöydistä varastettu.
ap
et oikein pitäisi kirppikselle mennä ostamaan jonkun käytettyjä verkkareita, kuka nyt sellaisia ostaisia
et oikein pitäisi kirppikselle mennä ostamaan jonkun käytettyjä verkkareita, kuka nyt sellaisia ostaisia
Sitä kutsutaan kierrätykseksi. Sun hiilijalanjälki taitaa olla melko suuri. Säälin lapsiasi.
Parempi jälleenmyyntiarvokin sitten kuin noilla Tarjoustalo-tuotteilla.