Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollut jotenkin omituinen, epämillyttävä, puuroinen olo nyt 2vrk ajan

Vierailija
23.10.2010 |

Pää on jotenkin "sekava" ja silmiäkin kirvelee koko ajan. Eilen illalla en klo22 enää pysynyt mitenkään hereillä vaikka olin nukkunut n.9h yöunet.

Ja voisin nukkua taas, heräsin aamulla 8 aikaan.

Mittasin illalla verenpaineeni josko siinä jotakin outoa mutta ei, ihan oli ok arvot, sairastan siis kroonisena verenpainetautia vahvan sukuraistuksen vuoksi, lääkitys ollut jo vuosia siihen.



Pelottaa:((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan mennä lekuriin, kuulostaa aivoperäiseltä..

Vierailija
2/2 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin elimistössä jylläävä virus, joka saattaa puhjeta flunssaksi. Kannattaa lepäillä ja seurata vointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi