Lue keskustelun säännöt.
Ollut jotenkin omituinen, epämillyttävä, puuroinen olo nyt 2vrk ajan
23.10.2010 |
Pää on jotenkin "sekava" ja silmiäkin kirvelee koko ajan. Eilen illalla en klo22 enää pysynyt mitenkään hereillä vaikka olin nukkunut n.9h yöunet.
Ja voisin nukkua taas, heräsin aamulla 8 aikaan.
Mittasin illalla verenpaineeni josko siinä jotakin outoa mutta ei, ihan oli ok arvot, sairastan siis kroonisena verenpainetautia vahvan sukuraistuksen vuoksi, lääkitys ollut jo vuosia siihen.
Pelottaa:((
Kommentit (2)
jokin elimistössä jylläävä virus, joka saattaa puhjeta flunssaksi. Kannattaa lepäillä ja seurata vointia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kantsis varmaan mennä lekuriin, kuulostaa aivoperäiseltä..