Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei vaan kaikille jotak yrittävät peittää oman murteensa

Vierailija
09.09.2010 |

eli olette muuttaneet kotiseudulta Hesan suuntaan?

Häpeätkö plajonkin murrettasi?Pakko vetää kovaa naamaa ja päästää höyryjä ravintoloissa vkl?

Miksi? Yritätkö ohessa iskeä julkkisia? Oot sä urpo vai et?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottelen siis stadin slangia?

Vierailija
2/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murteentutkimukseen suuntautuneena suomenopiskelijana, että tässäpä kiintoisa avaus, kun otsikon näin, mutta tulinkin sitten toiseen tulokseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että kun landelle menee, pitää yrittää karsia slangisanoja puheesta, kun ei kukaan muuten mitään bonjaa.

Vierailija
4/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun vähän sitä sun tätä ja yleensä aina joku uudempi tuttavuus toteaa jossain vaiheessa, että taidat olla jostain pohjoisesta kotoisin ;) Mitään negatiivista en ole koskaan murteestani kuullut, vitsejä siitä kyllä joskus väännetään työkaverien kesken