Lue keskustelun säännöt.
Voi kun tulis lunta ja hiihtokelit!
31.10.2010 |
Pääsis pimeelläkin liikkumaan valaistulle ladulle.
Olen niin pimeänpelkoinen keskellä periferiaa etten pimeällä enää lähde juoksemaan tai kävelemään mutta voisin ajaa valaistulle ladulle hiihtämään.
Joo, kivittää saa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla