Lue keskustelun säännöt.
Saatiin mätkyjä 8500,- eli
09.11.2010 |
ei tarvitse odotella, milloin veronpalautukset tilillä :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänei tarvitse odotella, milloin veronpalautukset tilillä :)
Onhan noi suhteelisen helppo kuitenkin arvioida vuoden mittaan. Eihän se toki kiva ole, mutta revi positiivinen puoli; ILMAISTA lainaa valtiolta.