Lue keskustelun säännöt.
No jokos tämä asia on puitu? miljonääliö äideistä, sirujen laittaminen lapsiin?
22.10.2010 |
Kommentit (3)
on pakko mainita, että se on jännä, että puhekielessä lapset aina katoavat tai lapset eksyvät,
kun todellisuudessa aikuiset aina hukkaavat :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta aivan kauhea ajatus! Huono äiti, jos ei pysty vahtimaan lapsiaan ilman jotain mikrosirua. Siinähän täytyy olla myös jokin seurantalaite, joka sitten ilmaisee lapsen olinpaikan välittömästi, mutta tuskin se estää esim. lapsen kaappauksen.
tutkitaan mikrosirun asentamista lapsien vaatteisiin. Näin tilanteissa, joissa lapsi katoaa esim. päiväkodista pystytään hänet jäljittämään.
Toivottavast tällaista ei vain suunnitellla siksi, että henkilökuntaa voitaisiin vähentää!