Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mä nyt viisikymppisenä näytän seitsemänkymppiseltä

Vierailija
28.04.2024 |

Niin miten voisin tulla nuorekkaamman näköiseksi? Suuoperaatio on kesällä eli se laihduttaa. Pitäisikö värjätä nämä lyhyet, kokonaan harmaat hiukset? Auttaako se jotain? Miten lihavana pukeutuminen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suuoperaatio?

Kyllä harmaat hiukset vanhentaa eli värjäyttäisin kyllä. Tai ota vaikka raitoja? Itse olen 41 mutta harmaata alkaa jo olla. Raidoitan hiuksia aina parilla eri sävyllä eli vähän omaa sävyä tummemmalla ja vaaleammalla niin sekoittuu ne harmaat sinne hyvin.

Itse tykkään pukeutua joustaviin kapeisiin housuihin ja pitempiin kauluspaitoihin tai muihin pitempiin laskeutuviin puseroihin. Siihen voi yhdistää sitten takapuolen alle ylettyvää laskeutuvaa jakkua tai neuletakkia. Huivikin vois olla kiva lisäys jos huiveja pystyy pitämään. Jos sinulla on silmälasit niin niiden päivitys nuorekkaampiin. Kevyt meikki piristää aina ja huolitellut kädet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi näyttää nuorekkaalta?

Vierailija
4/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi näyttää nuorekkaalta?

En nyt tykkää vielä niin vanhalta näyttää.

Vierailija
5/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suuoperaatio?

Kyllä harmaat hiukset vanhentaa eli värjäyttäisin kyllä. Tai ota vaikka raitoja? Itse olen 41 mutta harmaata alkaa jo olla. Raidoitan hiuksia aina parilla eri sävyllä eli vähän omaa sävyä tummemmalla ja vaaleammalla niin sekoittuu ne harmaat sinne hyvin.

Itse tykkään pukeutua joustaviin kapeisiin housuihin ja pitempiin kauluspaitoihin tai muihin pitempiin laskeutuviin puseroihin. Siihen voi yhdistää sitten takapuolen alle ylettyvää laskeutuvaa jakkua tai neuletakkia. Huivikin vois olla kiva lisäys jos huiveja pystyy pitämään. Jos sinulla on silmälasit niin niiden päivitys nuorekkaampiin. Kevyt meikki piristää aina ja huolitellut kädet.

Kiitos näistä vinkeistä. Mietin kyllä tuota värjäämistä. Se voisi olla hyvä juttu.

Vierailija
6/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta?

Yhtä hyvin voi näyttää vanhemmalta, mitä väliä. Uskotko, että ketään ei oikeasti kiinnosta, miltä näytät. 

Vierailija
7/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä niin vanhalta näytät? Mä näytän max ikäiseltäni. Mikä suu operaatio? Hampaat vai?

53v.

Vierailija
8/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä niin vanhalta näytät? Mä näytän max ikäiseltäni. Mikä suu operaatio? Hampaat vai?

53v.

Näytän vaan vanhalta. Ollut kurja elämä. Päihteitä tai tupakkaa en ole käyttänyt. Suuoperaatio liittyy hammasproteeseihin.

Vierailija
9/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta kuka siellä mörskässä sua katselee? Käyt kerran viikossa kaupassa, ja siinä sun liikkumisesi ulkomaailmassa.

Vierailija
10/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta kuka siellä mörskässä sua katselee? Käyt kerran viikossa kaupassa, ja siinä sun liikkumisesi ulkomaailmassa.

Esim mieheni. Ja kesällä olisi tarkoitus lähteä jonnekin reissuun.

Vierailija
11/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? 

Vierailija
12/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suuoperaatio?

Takapuolen alle ulottavat vaatteet visuaalisesti lyhentävät sääriä. Parempi vaihtoehto olisi hieman haarojen yläpuolelle ulottuva jakku tai paita, jossa on hieman kavennusta  vyötäröllä (siis ei mitään laatikkomallia).

Vierailija
13/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauska nähdä Ammattivalittaja raidat hiuksissa, kevyessä meikissä, kauniisti laskeutuvassa jakussa ja kaulaan huolettomasti kietaistussa huivissa. Siinä voisi nokisutarilta loksahtaa leuka.

Vierailija
14/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi jota kertomasi mukaan inhoat yli kaiken.

Vierailija
15/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sulla on taas piletit ostettuna Aruballe?

Vierailija
16/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi jota kertomasi mukaan inhoat yli kaiken.

Itseni takia sitten. 

Vierailija
17/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka ihmettelevät, miksi meidän  yli  viisikymppisten muka kannattaa ENÄÄ panostaa pukeutumiseen ja kampaukseen, kun ei meistä  kukaan ole kiinnostunut.  Kyllä meillä on vielä paljon elämää edessä ja ihan omaksi iloksi ja oman mielialankin takia on hyvä pitää itsestään huolta. Ja kyllä huoliteltu ihminen on myös ulkopuolisen silmään asiallisemman ja paremman näköinen kuin epäsiisti ja räjähtänyt & kulahtanut olemus.

Vierailija
18/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely voi auttaa. Jos koskee, pitää välipäiviä. Kasvovoide joka virkistää ja kosteuttaa? En usko että hiuksia tarvitsee värjätä, muoto ratkaisee enemmän. Entä väriä paitaan. 

Vierailija
19/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä suuoperaatio?

Takapuolen alle ulottavat vaatteet visuaalisesti lyhentävät sääriä. Parempi vaihtoehto olisi hieman haarojen yläpuolelle ulottuva jakku tai paita, jossa on hieman kavennusta  vyötäröllä (siis ei

Joo mutta lihavalle paras malli on sellainen vähän pitempi ja laskeutuva. Voi olla edestä vaikka vähän lyhyempi mutta ei sellainen että takapuoli näkyy.

Vierailija
20/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hiusväri nuorentaa ja pirisrtää.