Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako pitää osittain lapsettomat häät?
31.10.2010 |
Eli kutsua perheineen ne, jotka ovat kutsuneet meidätkin koko perheenä ja sitten kutsua vain perheen vanhemmat, jos nämä pitävät lapsettomia juhlia? Näin jokainen saisi ne haluamansa juhlat eli osa lastensa kanssa ja osa ilman lapsia.
Vai käykö sitten niin, että ne ilman lapsia kutsusut vetää herneen nenään, kuin juuri heidän lapsiaan ei kutsuttu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuulostaa aikas ainutlaatuiselta. Mikä järki tuossa olisi tarkoitus olla? Olla kitsas? Kostonhaluinen? Pikkumainen?