Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työhakemus opettajien viransijaisuuksiin kirjallisena, kysymys!
02.06.2010 |
Hei!
Kunnassani on useampi opettajan viransijaisuus avoinna ensi lukuvuodelle. Hakemukset pyydetään kirjallisesti. Teenkö jokaista sijaisuutta kohden oman hakemuksen ja kopioin työ- ja opintotodistukset moneen otteeseen...? Hakemukset osoitetaan samalle henkilölle koulutoimeen.
Kommentit (3)
työ- ja opintotodistukset? Yleensä pannaan CV:hen kaikki nuo ja ne todistetaan vasta haastattelussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja on tosiaan erikoista munkin mielestä. Aiemmat työni oon saanut täyttämällä sähköiset hakemukset ja torkat pyydetään vasta myöhemmin...
ap
Alue: Aihe vapaa
soitat tälle ihmiselle suoraan.
Eri kunnissa on erilaisia käyntäntöjä.