Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Häkkisen isän kuolinilmoituksessa eilisessa HS:ssä ei ollut Mikan avovaimon nimeä??

Vierailija
31.05.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muistokirjoitus on rajattu omaisiin/sukulaisiin, jota avokki ei ole. Musta ihan ok.

Vierailija
2/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muistokirjoitus on rajattu omaisiin/sukulaisiin, jota avokki ei ole. Musta ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mukana perheenjäsenten seassa? Kuinka paljon luulet tämän "avokin" surevan Mikan isän poismenoa?

Vierailija
4/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierretään tyyliin Mika perheineen.



itäeurooppalainen?

luuska?

aika ronskia kieltä käytät Mika Häkkisen rakkaasta avopuolisosta.

Vierailija
5/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierretään tyyliin Mika perheineen. itäeurooppalainen? luuska? aika ronskia kieltä käytät Mika Häkkisen rakkaasta avopuolisosta.

haha...kuinkas luulet tietäväsi, kuinka rakas on....LOL! Ilman rahaa ei riittäisi rakkautakaan.

Mikan isä oli entinen työkaverini. Ajoi päivätyönsä lisäksi illat ja viikonloput taksia, että sai Mikan harrastuksen maksettua. En tiedä kuinka mieltä ylentävää oli vanhuksen nähdä poikansa kuljettavan halppista käsipuolessaan.

Vierailija
6/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinilmoitukset ei ole mikään juorupalsta tai Seiska. Jokainen perhe laittaa kuolinilmoituksen niinkuin parhaaksi näkee. Luulisi että edes tässä asiassa "julkkiksetkin" saisivat tehdä niinkuin "tavikset".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan vaan lähiomaiset.

Ennemmin mielestäni olisi voinut olla Erjan nimi, kun oli kuitenkin hänen lastenlastensa äiti ja kauemmin kuvioissa, saati tämän toisen...mikä sen nimi nyt olikaan?

Vierailija
8/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

strippari-margit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä suomalaisten avovaimojenkaan nimiä kuolinilmoituksiin yleensä laiteta, jos ei ole lapsia tai liitto todella pitkä.

Vierailija
10/11 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan vaan lähiomaiset. Ennemmin mielestäni olisi voinut olla Erjan nimi, kun oli kuitenkin hänen lastenlastensa äiti ja kauemmin kuvioissa, saati tämän toisen...mikä sen nimi nyt olikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan vaan lähiomaiset. Ennemmin mielestäni olisi voinut olla Erjan nimi, kun oli kuitenkin hänen lastenlastensa äiti ja kauemmin kuvioissa, saati tämän toisen...mikä sen nimi nyt olikaan?


se ei tee harrista mitenkään mummoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi