Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei arvosta yhtään minua, lapsia eikä meidän perhe-elämää... :(

Vierailija
19.06.2010 |

Meillä on kolme lasta, koira, ok-talo ja farmarivolvo. Miestä kiinnostaa uhkapelit ja kavereiden kanssa juominen. Minua ahdistaa ajatus siitä, että pitäisi ottaa lapset ja lähteä kunnan vuokra-asuntoon. Mutta voiko tuo enää parantua, ikää 34 v?



Niin ja ei ole tilanne ollut koko ajan tämmöinen, nyt vaan miehen omat ongelmat oirehtii näin. surullista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko tuo enää parantua, ikää 34 v?

Niin ja ei ole tilanne ollut koko ajan tämmöinen, nyt vaan miehen omat ongelmat oirehtii näin. surullista...

Vierailija
2/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuttaisit kunnalle vuokralle, niin sullahan olis edelleen lapset, koira ja se volvo. Myöhemmin saisit paremman ukonkin. Ei siis mitään menetettävää, tai no ehkä se omakotitalo, mutta niitäkin saa jos vaan viitsii tehdä sen eteen töitä tai ehkä se uus ukko ostaa teille uuden?

Vierailija
4/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin miehelle selvaksi etta kaikki siirretaan minun nimiini niin etta han ei voi juoda ja pelata sinulta kotia.

Sureminen ei nyt auta vaan nopea toiminta.

Vierailija
5/5 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis haluatko sä olla tässä ainoassa elämässäsi varakas vai onnellinen?