Lisää sana lauseeseen "Muistan, kun ( ) tuli kauppoihin"!
Minä aloitan: kiwi-hedelmät. Nykyisin sanotaan kai kiivi.
Muita?
Kommentit (96)
Muistan, kun jahvat tuli kauppoihin.
Muistan ensimmäiset digikamerat myynnissä. Monet valokuvaus liikkeet eivät halunneet niitä ottaa myyntiin ollenkaan kun ne sai paljon rahaa filmien kehittämisestä. Niin ne vaan filmikamerat katosi parissa vuodessa lähes kokonaan maan päältä.
Muistan, kun ruoka tuli kauppoihin
Muistan, kun Pringelesit tuli kauppoihin. Sitä ennen olin syönyt Pringlesejä kerran Ruotsissa. Jostain syystä tunsin ylpettä, kun olin maistanut niitä ennen muita.
Muistan, kun inflaatio tuli kauppoihin.
😞
Muistan kun jugurtti tuli kauppoihin, oli 2 lajia, mansikka ja hedelmäpommi. Maistoin jälkimmäistä..kummallista, hapanta ja makeaa!! Vaikka olin piimäänkin tottunut. Kaadoin loput purkista salaa takapihalle puskan juureen.
Aloituksesta tulin Mieleeni, ja sain ajatuksen, että kohtahan on taas kesä ja ohuet paidat!
( )( )
Muistan kun koiramme oli kiimassa ja tuli kauppoihin.
Hampurilaissämpylät. Joskus 1984.
Muistan kun broilerinsuikaleet tulivat myyntiin. Kauhistelin kilohintaa ja ajattelin, kuka on niin laiska , että tarvitsee lihankin valmiiksi pilkottuna.
Muistan kun tiiliskiven muotoiset maitopurkit loppuivat kaupoista
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun jugurtti tuli kauppoihin, oli 2 lajia, mansikka ja hedelmäpommi. Maistoin jälkimmäistä..kummallista, hapanta ja makeaa!! Vaikka olin piimäänkin tottunut. Kaadoin loput purkista salaa takapihalle puskan juureen.
Oli nelikulmainen purkki, minä en myöskään saattanut syödä kun puolet.
Oliko jotain 70 luvun alkua.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta tulin Mieleeni, ja sain ajatuksen, että kohtahan on taas kesä ja ohuet paidat!
( )( )
Heh, ei täällä mammojen seassa saa näkyä nuoria tisuleita, ne muutetaan automaattisesti vanhoiksi eripari-riippatisseiksi meetvurstinänneineen, ettei mammoja vaan ärsytetä.
(o)(O)
Muistan kun ruotsalaiset Estrella sipsit tuli kauppoihin joskus 80-luvun lopussa.
Sitä ennen ei tainnut saada kuin Taffelia kaupoista.
Ei kai kaupasta ():a koskaan ole Suomessa saanut. Eikä varsinkaan (|):a.
Muistan, kun Pinkkis tuli kauppoihin! Olimme nähneet siitä telkkarissa mainoksen ja voi että oltiin innoissaan, kun vihdoin tuli lähikauppaan saataville. Itse jäätelöhän oli ihan kuraa, joten ostin sitä tasan sen yhden kerran.
Oregano, mustapippuri ja curryjauhe. Canderell-makeutusjauhe. Cokis-light.
Muistan kun sähköt tuli kauppoihin