Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pojat syntyneet 05 ja 03; voivatko vielä aloittaa kiekkokoulussa? Onko jo
01.01.2010 |
myöhäistä. Osaavat jotenkuten luistella. Jaiks, tulee paniikki ettei lapsilla harrastuksia.
Kommentit (2)
-05 taitaa olla vähän liian nuori sinne. Ehtii kyllä myöhemminkin. Luistelukouluissa aloitetaan vähän aikaisemmin kuin kiekkokouluissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kiekkokouluissa on yleensä monen ikäisiä. Katso netistä paikallinen kiekkokoulu. Nyt tammikuussa on varmaan ihan hyvä mennä ryhmään mukaan, on todennäköisesti muitakin aloittajia, vaikka kausi on alkanut jo elokuussa.