Lue keskustelun säännöt.
vieläkö kissoille on e-pillereitä? saako niillä kiiman pois ja et voi pennuttaa myöhemmin silti?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Ja tulevat taatusti kiimaan kun jättää taas piltsut antamatta.
Omalla kissallamme tosin "äidin vaistot" kärsivät pillereistä. Jätti pentunsa hoitamatta, kun oli aiemmin saanut pillereitä. Lienee yksilöllistä ja sattumaan?? En ole ainakaan kuullut että se olisi kovin yleistä.