tappaja tappoi itsensä! löytyi kuolleena
Kommentit (7)
"ei ole tietoa", "en tiedä", "en kommentoi". Miten ei edes tiedetä onko joku suomen kansalainen tai onko hänellä lapsia ihmisen kanssa johon hänellä on lähestymiskielto. Kyllä kaikista ihmisistä jotka minä tunnen esim. lapsiasiat tiedetään heti, kuten myös kansalaisuus.
nämä luuseripaskat tuppaavat tekemään.
itsensä.. mutta suurta mielenvikaisuutta tappaa toisia, tämä henkilö todennäköisesti on itsekin väkivallan uhri.
Kaikki sarjamurhaajat joita on tutkittu, ovat kokeneet elämässään (varsinkin lapsuudessa) suurta väkivaltaa. Ei ole mikään puollustus siis mutta että jos lapsi kokee väkivaltaa tai hänelle opetetaan että väkivalta ja suvaistemttomauus on joskus ihan sallittua, niin siitä itsestäänkin usein tulee väkivaltainen.Joten katsokaa miten lapsia kasvatatte.
vaan pikemminkin massamurhaaja. Sarjamurhaaja valitsee uhrinsa usein psykoseksuaalisen motiivinsa mukaan, suunnittelee ja toteuttaa murhat yksitellen. Massamurhaaja tappaa useita ihmisiä kerralla, ilman sen kummempaa valikoimista. Tässä tapauksessa ilmeisesti mustasukkaisuusmurha, jossa tapettiin ex-vaimo, tämän uusi kumppani ja sattumanvaraisia liikkeen työntekijöitä.
vaan pikemminkin massamurhaaja. Sarjamurhaaja valitsee uhrinsa usein psykoseksuaalisen motiivinsa mukaan, suunnittelee ja toteuttaa murhat yksitellen. Massamurhaaja tappaa useita ihmisiä kerralla, ilman sen kummempaa valikoimista. Tässä tapauksessa ilmeisesti mustasukkaisuusmurha, jossa tapettiin ex-vaimo, tämän uusi kumppani ja sattumanvaraisia liikkeen työntekijöitä.
Oliko se tappaja vai joku muu? Jos olikin, niin mistä tiedät, ettei seuraava mielipuoli ole jo nurkan takana?
Vaaralliset rikolliset linnaan!