Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panu Larnos kertoi MeNaisissa miten hän

Vierailija
24.07.2009 |

seurustellessaan tahtoo olla koko ajan tyttöystävän kanssa, ei hetkeäkään erossa. Jättää oman uran jne vähemmälle, jotta saa keskittyä koko ajan naiseensa. Ei pysty eikä halua esim. nukkua yksin ja tahtoo kaiken aikaa olla rakkaansa lähellä. Suhteet kestäneet aina parisen vuotta.



Eikö teistä tunnu tukahduttavalta pidemmän päälle tuollainen? Miettikää jos miehenne vielä esim. 5v jälkeen tahtoisi koko ajan olla teissä kiinni ja jättäisi omat menonsa minimiin jotta tämä onnistuisi? Itseäni ahdistaa ajatuskin. Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekkaan ollut mitään pidempää suhdetta. Jos hänen suhteet on kestäneet vaan 2 vuotta.

Jos tämä olisi ollut sen 5v jonkun kanssa niin luulen että se "kuherrusaika" olisi hikipunut siihen mennessä.

Vierailija
2/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan siinä ajassa ei ole koskaan läheisyydentarve hiipunut. Minä en jaksaisi kahtakaan vuotta tuollaista ja vaikutti siltä, että Panu olisi valmis kylkikyljessä kihnutukseen hautaan asti. Omistautuu täysin naiselleen. Tietysti osa voi tykätä, mutta...



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen siitä tuli juuri ahdistuksen takia, vuoden verran kestin. Oltiin töiden takia paljon erossa, mutta puhelimessa oli roikuttava jatkuvasti. Nukkumaan ei voinut mennä ennen pitkää iltapuhelua. Ei mitään omaa rauhaa. Yritin kyllä selittää että tarvitsen enemmän rauhaa, mutta ei mennyt perille. Mukava tyyppi, harmi.

Vierailija
4/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä se arki koittaa Panu Larnoksellekin, jos löytää tyypin, joka myös haluaa omistautua toiselle.



Mutta eikös Panu kuitenkin vaihtanut entisen tyttöystävänsä uuteen silloin yhdessä vaiheessa, että kai siinäkin joku erkaantumisvaihe tuli..

Vierailija
5/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on valmis yhden illan suhteisiin! jei! hyvä panu

Vierailija
6/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on valmis yhden illan suhteisiin! jei! hyvä panu

nyt hän on valmis yhden illan suhteisiin, siis minkälainen prosessi edelsi tätä huomiota? Onko (poika)miehillä ylipäänsä vaihetta, jolloin he EIVÄT ole valmiita yhden illan juttuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma "ura" ei aukene, ei sitten millään. On niin helppo vetäytyä sen taakse, että ihan Annan takia en viitsi keikkailla. Just.

Vierailija
8/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen kisan jälkeen ole kuullu sen joikunaa, tai sit en tunnista sen ääntä. onkohan sillä "oikeet ihmiset" messissä auttamassa uralla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinitytöt ei enää tykkää. Eikö se jo 30 kohti hyvää vauhtia mene?



Mun mielestä se on vähän mitään sanomaton tyyppi, ei jää mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan