Neuvoja aurinkoihottuman voittamiseen?
Heti ihan punainen jos vain minuutteja auringossa, ja ois Kreikan matka kuukauden päästä. Apuja?
Kommentit (5)
siis kosteuttaa. mitä kuivempi iho, sen pahemmin ärtyy auringosta. ja kuten edellin jo sanoi, Heliopar on hyvä, auttoi minua :)
herkkäihoisen varoitusmerkki. Ei sitä kannata yrittää huijata, koska kysehän on siitä, että iho ei kestä aurinkoa.
JOS kyse on siitä, että ekoilla auringossaolokerroilla saat ihottumaa, käy pari kertaa solariumissa (lyhyitä aikoja, ei täyttä aikaa sielläkään) etukäteen.
Jos saat koko kesän, aina, aurinkoihottumaa, älä ota aurinkoa. Kunnon suojakertoimet ja aurinkovarjon alle vaan. Voi siitä lämmöstä ja loikoilusta niinkin nauttia. Olet vaan kuin entisajan hienot naiset, paraplyysi päällä. Ei se rusketus muutenkaan ole enää muotia, vanhentaa vaan kamalan nopeasti...
Lääkelaitoksen sivuilta:
Aurinkoihottuma
Useimmissa tapauksissa riittää alussa 2 tablettia päivittäin korkeintaan viikon ajan, jonka jälkeen 1 tabletti kerran vuorokaudessa. Hoitoa on syytä jatkaa 3-4 viikkoa oireitten katoamisen jälkeenkin.
On vain muuttunut reseptilääkkeeksi - kysy lääkäriltä.
siis aurinkoihottumaa vastaan otettaessa. Kaksi tablettia päivässä, kun malariaa vastaan sitä otetaan kaksi tablettia viikossa. Mä saan tosta Helioparista malariakuurinakin vatsan sekaisin.
Ei hyvä.
Lääke (malaria ja aurinkoallergia) Heliopar. Reseptittä apteekista. Itse käytin 1 tabu / vrk 10 tabletin kuurin ja ihottuma pysyi pois 3-4 vuotta. Sitten uusi kuuri ja nyt pois jo 5 vuotta. Toimii, googleta.