Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olishan tämäkin pitänyt arvata (lapsettomuushoidoista)

Vierailija
29.06.2009 |

Eli nyt kun vihdoin viimein ollaan päästy siihen pisteeseen, että tällä viikolla olisi tehty ensimmäinen inssi niin eikös mulla sitten ole anovulatoorinen kierto... ensi kuun klinikka kiinni lomien vuoksi, joten hoitojen aloitus lykkääntyy sitten syksyyn. Luomunakaan ei kannata tosissaan yrittää kun sperma-analyysin tuloksen mukaan miehellä vain 10 % siittiöistä liikkuu edes jotenkuten! Eli käytännössä ei luomuvauva ole mahdollinen! Potuttaa aivan hirmuisesti, rahaa mennyt jo paljon pelkkiin tutkimuksiin ja nyt sitten vielä tämä! Argh!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän