Lue keskustelun säännöt.
Olen ihan nolla! Saanko ikinä minkäänlaista
09.04.2009 |
työpaikkaa? Ikää n. 30 vuotta, neljä lasta. Yksi korkeakoulututkinto takana (amk) ja olen valmistumassa maisteriksi vuoden sisälllä. Minkäänlaista kunnon työkokemusta ei ole, ainoastaan pari kesää ja yksi harjoittepaikka omalta alalta.
Mitä tässä kannattaa tehdä, jotta osakkeet olisi nousussa? Vinkkejä?
Kommentit (2)
mutta usein persoona vaikuttaa enemmän kuin koulutus ja kokemus.
T. kolmekymppisenä ilman kunnollista kokemusta ihan hyviä työpaikkoja saanut
ps. eri asia onko makoillut kolmekymppiseks vai hoitanut lapsia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei niillä papereilla mitään tee, jos ei ole kokemusta!