Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän pinoon kaikki ne, jotka INHOAA RETROlastenvaatteita :/

Vierailija
07.07.2009 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaupoista löytyvät ovat kyllä munkin mielestä yleensä ihan kauheita. Mutta sitten katselin omia pieniä vaatteitani, joita äiti on säästänyt. Siellä oli ihan kivojakin ja ajattelin, että joitain hyväkuntoisia voisi omallakin lapsella pitää! Kasikytluvun puolesta välistä siis nuo... Ja ei todellakaan olleet yhtä tyylitajuttomia kuin nuo uudet retrot!

Vierailija
2/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia kirkkaita värejä ja selkeitä kuvioita (70-l), jotka retroksi mielletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70-luvulla syntynyt ja inhosin silloisia vaatteita jo silloin! Kamalia... paskanruskeaa, likaisen keltaista...

Vierailija
4/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat tyylitöntä sekamelskaa, mutta muut saavat ihan rauhassa niitä käyttää, ei haittaa yhtään.

Vierailija
5/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vanha, mutta kun on itse elänyt 70-luvun värimaailman, niin en ensimmäisenä oo fanittamassa ruskea-oransseja norsubodeja ;.)

Vauvanvaatteiden pitää olla söpöjä, valkoisia, vaaleankeltaisia, vaaleanpunaisia, vaaleansinisiä... Ei isoja kuvioita, pieniä sieviä kukkia tai nalleja vaan :-)

Vierailija
6/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "persoonallista".

Vierailija
7/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saa itse valita, ottaa mieluummin kirkkaat värit kuin vaaleta ja mieluummin esim. eläin- tai pallokuviot kuin pelkät raidat tai yksivärisen.

Itse inhoan Disney-kuvioita.

Vierailija
8/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsilla sarjishahmoja, barbeja, prinsessoja yms. vaatteissaan, väreinä vaaleanpunainen, harmaa ja musta.

Vierailija
9/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lasten vaatteet kuulostaa just siltä mitä minä en voi sietää.

Vierailija
10/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia kirkkaita värejä ja selkeitä kuvioita (70-l), jotka retroksi mielletään.

Kun osa noista omista vauvanvaatteista oli vähän sen tyylisiä kuitenkin kun kaupoissa on, kirkkaita. Jotain ihan hienoja punaisia kuviollisia oli, muttei onneksi sentään niitä hirveitä ruskea-kelta-vihreä-jne, yhdistelmiä!

Vierailija
11/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvullakin, samaan aikaan kuin purjehduskengätkin oli muotia. Juhlavaatteekin oli usein merimiesmekkoa yms.

Mutta muuten lastenvaatteet olivat äärimmäisen hempeitä kunnes sitten muotiin tuli "iki-ihanat" neon-värit (ei ehkä ihan vauvanvaatteisiin kuitenkaan).

Kun osa noista omista vauvanvaatteista oli vähän sen tyylisiä kuitenkin kun kaupoissa on, kirkkaita. Jotain ihan hienoja punaisia kuviollisia oli, muttei onneksi sentään niitä hirveitä ruskea-kelta-vihreä-jne, yhdistelmiä!

Vierailija
12/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa olla lapsia. Etelä-Euroopassa lapset puetaan kuin pikkuaikuiset, kauluspaitoja, slipoveria, neuletakkeja ja vekkihameita.

Vierailija
13/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas nää uusretrot eli retrokuviot kivoilla väreillä on kivoja arkivaatteissa. tyyliin me & i

Vierailija
14/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne väriyhdistelmät on kertakaikkiaan kuvottavia ja materiaalitkin kamalia...huhhuh. Mauttomuuden huippuja.

Vierailija
15/15 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lasten vaatteet kuulostaa just siltä mitä minä en voi sietää.

Kannattaisi kuitenkin alkaa hamstraamaan niitä. Parinkymmenen vuoden päästä kun pistät Supermies-paidan huutonetiin, niin siitä voi saada hyvänkin summan. Ne on taatusti silloin jotain retroa.

Valitettavasti en minäkään noista pidä. Mielummin vaikka niitä 70-luvun vaatteita. Muiden lasten vaatteita en kuitenkaan arvostele ja jos oma lapseni jostain prinsessavaatteesta pitäisi, niin sen hänelle ostaisin.