Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!mitä tämä on?

Vierailija
26.07.2006 |

testasin kiertopäivinä 31/30 (tämä siis oletuksena ja voi toki vaihdella...Eli kierto saattaa olla myös lyhyempi tai päivän pari pidempi) ja haamu tuli (todella herkällä testillä). Testasin uudelleen eri testillä kp 34/30 ja negaa tuli.

Nyt siis kp 34/30, menkat eivät ole alkaneet ja gynellä sanoivat että kohdun suulla näkyy kyllä limatulppa mikä viittaisi raskauteen?

Kuitenkaan oireita ei ole olut muutamaan päivään (aiemmin siis oli kp28-32 näitä oireita). Nyt sitten odotellaan verikokeen tulosta, jonka uskon näyttävän negaa. Onko mitään mahdollisuutta että olisin raskaana? Toivomme lasta YLI KAIKEN!

Arvostaisin suuresti vastauksianne, kokemuksianne ja tuntemuksia.

Kiitos jo etukäteen.



nimim. toivo jo menetetty

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan