Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RUOKAMYRKYTYS? APUA!!!

Vierailija
12.07.2006 |

Pakko kysyä teiltä arvon sisaret. Söin päivällä mansikoita joista huomasin osan olevan homeessa. Ehdin syödä niitä noin 15kpl. En miettinyt asiaa kummemmin. Nyt jostain syystä voin todella pahoin ja oksennan, olisikohan ruokamyrkytys?



Tosiaan olen nut raskaana viikolla 31+2, on mahdollinen ruokamyrkytys sikiölle vaarallinen, neuvoa kaipailen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taidan tehdä jos ei kohta helpota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi