Lue keskustelun säännöt.
RUOKAMYRKYTYS? APUA!!!
12.07.2006 |
Pakko kysyä teiltä arvon sisaret. Söin päivällä mansikoita joista huomasin osan olevan homeessa. Ehdin syödä niitä noin 15kpl. En miettinyt asiaa kummemmin. Nyt jostain syystä voin todella pahoin ja oksennan, olisikohan ruokamyrkytys?
Tosiaan olen nut raskaana viikolla 31+2, on mahdollinen ruokamyrkytys sikiölle vaarallinen, neuvoa kaipailen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin taidan tehdä jos ei kohta helpota.