Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisköhän Espanjan lomalla

Vierailija
19.07.2009 |

lokakuussa pelkän isohkon olkalaukun kanssa?

Ottaisi vaan mukaan yhden hihattoman ja kaksi T-paitaa,caprit ja bikinit. Tietty alkkareita tarpeeksi. =)

sekä shortsit.

Aina siellä tulee ostettua vaatteita ja yleensä ollaan rannalla tai altailla päivät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa voi olla viileitäkin ilmoja Manner-Espanjassa.

Vierailija
2/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten tietty ne vaatteet päällä, joilla kotona lähdetään.

Eli joku pitkähihainen neule tms ja farkut.

Viime vuonna oli tosi lämmintä syyskuussa kun oltiin.

isäni asui siellä koko talven ja kertoi, että ei pitkää paitaa tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita pitää olla pari vaatekertaa per päivä. Eli en pärjäisi olkalaukulla ja muutamalla T-paidalle yms. vaikka kuinka vaatteita voisikin pestä ja olisi lämmintä.

Vierailija
4/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoo, hoitoaine, muotovaahto, lakka, hammastahna, cleanser, kasvovesi, seerumi, päivä- ja yövoide, aurinkorasvat, hiusharja, kynsinipsut, ripsiväri



ja sitten lääke/ensiaputavarat: ideaaliside, laastaripaketti, desifiointiaine, Bepanthen, särkylääke, Imodium, maitohappobakteerit, sakset, kortisonivoide, hyttyspuikko



Eli itsellä ei millään menisi kaikki olkalaukkuun vaikka vaatteita ei olisikaan mukana juurikaan

Vierailija
5/5 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin kyllä jonkun pitkähihaisen ja -lahkeisen asukokonaisuuden myös mukaan. Välillä, etenkin iltaisin, tuulee tosi kovaa ja kylmästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi