Lue keskustelun säännöt.
Oletteko olleet etelän reissussa yksin?
06.07.2009 |
Kokemuksia, vinkkejä ym. kaivataan.
Oliko teillä oma hotellihuone vai jaoitteko huoneen jonkun vieraan kanssa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ylimääräistä.
Oli ihanaa 2 viikkoa pelkästään itselle. Suosittelen lämpimästi.