Lue keskustelun säännöt.
Jälkitarkastus ja labrat
07.04.2008 |
Siis ihanko tosi ei muka labroja oteta ennen jälkitarkastusta??
Meillä ainakin otettiin labrat ja kun mainitsin asiasta, niin sanottiin että aina otetaan labrat ennen jälkitarkastusta...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla