Lue keskustelun säännöt.
Ootteko paljon miettineet sitä,
30.03.2008 |
miten tylsää on koiran elämä. Venaat nukut venaat nukut venaat venaat venaat venaat... Välillä joku hetken heittää keppiä tai kävelyttää ja taaaaas odottamaan ja nukkumaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paimentamaan, metsästykseen, vartioimaan tms.