Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut varattuna toivottomasti ihastunut? Tuntuu etten pääse tästä yli ikinä

Vierailija
06.04.2008 |

Kuulin että kohteella on ollut suhde mun kaveriin ja se tuntuikin yllättävän pahalta.

Ihan syvältä tämä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vain paeta perhe-elämääsi ja jonakin päivänä heräät ja huomaat mitä sinulla jo on.

Vierailija
2/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut, vuosia siitä jo 6 tai jotain, silloin oltiin oltu nykyisen kanssa reilu vuosi vasta yhdessä.. olin todella ihastunut koulukaveriini, siinä oli yksi piirre jota omassa miehessäni silloin kaipailin, kunnon keskustelut ja siksipä se minuun iski. pidin huolen ettei mitään tapahtuisi, eikä tapahtunutkaan. teki tosi pahaa kuulla myös kun hyvä ystäväni (jolle en tietenkään tästä salaihastumisesta ollut mitään sanonut) oli sekoillut tämän miehen kanssa. arvasin sen itse ja hiillostin ystävääni puhelimitse ja onneksi ei ollutkaan näkemässä mun reaktiota, vaan olin yksin autossa. kyllä siinä tuli kirosana jos toinenkin... mutta koulu loppui, mentiin erisuuntiin, ihastus haihtui ja vaihtui takas omaan mieheen, joka nykyään on myös kova keskustelemaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastus ja minä ja sitten kun oltiin oltu jonkun aikaa niin ei se sitten ollukkaan yhtään mitään suurta..se tunne oli mulla vaan jotain uutta niin monen vuoden yhdessäolon jälkeen, mutta nyt tajuan sen oman miehen tärkeyden.