Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Vaihdatko alushousut ja sukat jokapäivä?

Vierailija
20.02.2008 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut vaihdan " tarvittaessa" , eli hieman useammin ehkä, mutta aina tietysti suihkun jälkeen. Suihkussa käyn 3 kertaa viikossa. Eli n. joka toinen päivä (en käy töissä tm, vaan olen 95% vain kotona).

Vierailija
2/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain tiettyyn aikaan kuukaudesta. Muutoin tapaan tuulettaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä myös kaikki vaatteet. Samoin myös mieheni ja poikani 1,5 v. Ihmekös kun pyykkiä tulee.



Tiedän kyllä ihmisiä, jotka pitävät samoja vaatteita monta päivää. Tai eivät pese vaatteita, jotka ovat vain vähän likaisia, ja sitten laittavat ne taas päälleen.



Kukin tyylillään.

Vierailija
4/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kauhistella aivan vapaasti.;)

Vierailija
5/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vapaaehtoisesti??? Kyllä vaihdan ehdottomasti joka päivä alkkarit, vain jos oon unohtunut johonkin yökylään ilman varavaatteita voin olla samoissa seuraavana päivänä. Muuten ei todellakaan. Ja nukun aina ilman pikkareita (paitsi kuukautisten aikaan).

Vierailija
6/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alushousuja kauemmin kuin yhden päivän. Kyllähän ne likaantuu ainakin minulla yhdessä päivässä ja hajuakin tulee. Tai ehkä mulla on vaan niin voimakashajuinen tuuhero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuukaudessa voi olla yksi päivä kun en käy suihkussa, sinä päivänäkin vaihdan alushousut.

Sukkia en vaihda joka päivä. Työpäivinä vaihdan sukat kun menen työhön ja ne työsukat vaihdan päivittäin. Työmatkasukat ovat jalassani usein vain ½h ja nykyisin voin laittaa ne parina päivänä. Vasta muutama viikko sitten älysin, että ei sukat puolessa tunnissa likastu.

Vierailija
8/44 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamuisin käyn aina suihkussa, jonka jälkeen siis puhtaat alusvaatteet käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita pistän pesuun kun likastuvat. Näin myös kaikki tuntemani ihmiset.



-puhtaat alkkarit-

Vierailija
10/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puseron yms vaihdan kahden päivän käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilleni olen opettanut saman, ja mieskin niin tekee.

Vierailija
12/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö joku muka vaihda? Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan joka ilta alkkarit (vaikka käynkin suihkussa kaksi kertaa viikossa..), sukat vaihdat ehkä kolmen-neljän päivän välein (huom! EN ole kova hikoilemaan, joten sukkahiki ei todellakaan haise!), yleensä olen kyllä paljain jaloin sisällä, mutta talvella on pikkanen pakko pitää sukkia, kun lattiat on kylmät :/

Paidan vaihdan kahden-kolmen päivän välein (se hikoilu taas..) ja housut neljän-viiden päivän välein.

Vierailija
14/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat vaihdan kerran viikossa.

Yöpaidan vaihdan, jos sitä käytän (eli harvoin) kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun teet sen alapääpesun, niin miksi sä et voi vaihtaa puhtaita pikkuhousuja? Onko iso vaiva? onko vähän alushousuja? vai mikä on?



Mä en oikeesti ymmärrä että joku ei päivittäin vaihda pikkareitaan tai kalsareita. Mun mielestä ne kuuluu vaihtaa vaikka ei haisis tai olis mitään paskarantuja.



Itse en pysty käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia.

Vierailija
16/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mies ja lapset, vaikkei olisi likaisiakaan. Alushousuja vaihdan usein aamuin illoin.

Vierailija
17/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän kyllä kirjoitin, että vaihdan alkkarit joka ilta.

T:23

Vierailija
18/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin! Ne ovat oikeesti tosi huonoa tekevä asia alapään tasapainolle, jatkuvasti hautovat housuissa. Että kyllä täytyy pihi olla jos pitää pikkarinsuojia ettei vaan tartte alkkareita vaihtaa päivittäin. Tai oikeemmin muuten outo, sillä kyllähän ne pikkarinsuojat maksaa vaikka mitä pidemmän päälle....Huh. Ei voi käsittää.

Vierailija
19/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä pidän viikon ja paitaa 2 päivää, housuja nelisen päivää.

Vierailija
20/44 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, anna anteeksi!



Ilmeisesti olen sitten idiootti, nimittäin lukihäiriötä mulla ei ole.



Hyvät tavat mulla kuitenkin on olemassa, en rupea huutamaan tai haukkumaan ensimmäiseksi jos joku ei heti tajua sanomaani.



Eipä sen puoleen, en mä vedä edellispäivän sukkiakaan jalkaani vaan vaihdan nekin joka päivä puhtaisiin.