G:Vaihdatko alushousut ja sukat jokapäivä?
Kommentit (44)
Vierailija:
Te olette varmasti niitä tyyppejä, jotka täällä haukkuvat niitä vastaajia, jotka eivät käy joka päivä suihkussa.
Alkkarit mä vielä tajuan, että ne pitää vaihtaa joka päivä. Mutta miksi ihmeessä päällysvaatteet pitää vaihtaa joka päivä, vaikka ne ovat ihan puhtaat? Vaatteet kuluvat ihan turhaan noista pesuista ja tuo on todella epälogista! Vai otatteko te mallia Jenkkilästä? Siellähän lapsillakin pitää olla joka päivä " uudet vaatteet" koulussa ja aikuisilla pitää olla eri vaatteet töissä.
Joten kyllä mä ne vaihdan, se on ihan itsestäänselvyys. Sama pesujen kanssa. Jos ei käy suihkussa, niin ainakin alapää, kasvo ja kainalopesu on tehtävä.
26 vastaa. Ja joo jenkeissa asutaan:) Kaikki vaatteet vaihtuu siis paivittain.
mä käyn suihkussakin likimain jokapäivä. Alushousut vaihdan siis ehdotomasti joka päivä, munkaan värkki ei kestä pikkuhousunsuojia. Kuukautisten aikaan siteidenkin käyttö on ihan tuskaa...
Sukkia en vaihda joka päivä, vaan joka toinen, mutta mä käytän kahta paria sukkia päivän aikana. Ulkoiluun lämpösukat ja sitten muuten on ihan tavalliset sukat jalassa. Sisällä ilman kenkiä ei mun jalat hikoile... ulkosukat saatan joskus vaihtaa päivittäin, jos on ollut " rankka" lenkki.
Mä kanssa joskus vaihdoin ihan kaikki vaatteet päivittäin ja pesin myös esim. jakun ja housut joka käytön jälkeen. Lopulta mun äiti sai mut tajuamaan, että tuuletus on keksitty ja että vaatteet oikeasti kuluu liiasta pesusta.
ja aina treenien jälkeen tietysti uudelleen. Pikkuhousunsuojat hautoo paikat pilalle eivätkä ole valkaisuaineineen erityisen terveellisiä käytettäviä muutenkaan.
Ei ymmärrä tämäkään miten joku voi pitää useita päiviä samoja pikkareita. Enpä haluaisi olla sellaisen mies, varsinkaan jos nainen haluaa suuseksiä tai seksiä ylipäätään. Jöööiks. Tai ehkä niillä ei sitä seksiä olekaan - miksiköhän?;)
Meillä on lattiat puhtaat ja en hikoile, joten miksi pitäisi vaihtaa joka päivä sukat?
T:23
En itse ikinä käytä muotoa " likastua" , mutta tiedoksesi voin kertoa, että se on murteellinen muoto ja että suomen kieli kirjoitetaan erikseen.
Samoin vaihdan paidan joka päivä, rintsikat tosin vain 2-3 kertaa viikossa.
meillä vaihdetaan peseytymisen yhteydessä eli pari-kolme-neljä kertaa viikossa. Eikä olla likaisia ja haisevia. Meillä on kotona neljä 11-15 -vuotiasta lasta ja pyykinpesukone käy noin kerran viikossa. En ole koskaan ymmärtänyt sitä puhtaiden vaatteiden pesemistä. Farkutkin menee vaikka kuinka monta viikkoa samoina, samoin t-paidat tai collarit viikon-kaksi koska emme sotke ruokaa päällemme emmekä haise hielle. Jos tytöllä joskus on huoneessaan ylimääräisiä vaatteita tuolilla, katson ensin missä kunnossa ne ovat ja vasta tarpeen mukaan laitan pesuun. Mulla on töiden ulkopuolinen aika kaikki mun omaa aikaani, koska olen vuosien saatossa poistanut kaiken ylimääräisen ja turhan huushollityön. Rumpukuivaaja mulla on ollut 15 vuotta, meillä ei edes ole pyykinkuivaustelinettä ei sisällä sen paremmin kuin pihallakaan, Rumpu pöyhii vaatteet hyviksi (kaikki laitan sinne eikä vielä tähän mennessä ole yksikään pilalle mennyt) ja laitan ne suoraan rummusta kodinhoitohuoneessa olevalle avohyllylle kunkin vaatteet omaan kasaan nätisti taiteltuna, siitä kaikki vievät ne sitten omiin kaappeihinsa. Eli ei kannata puhdasta pyykkiä pestä, vaatteet menevät nopeammin huonoksikin, kun niitä jatkuvasti höykyttää.
puhtaat alkkarit ja sukat joka päivä. Lähes tulkoon joka aamu myös puhdas paita.
Vaikka iho ei kestä talvella päivittäistä veden kanssa lotraamista, pitää sitä nyt ihmisen puhtaissa alusvaatteissa kulkea!
Tämän tietää jo lapsetkin! Esim. kymppivuotias poikani vaihtaa alusvatteet joka päivä ja parhaimpina kaksikin, jos sattuu oleen treenit ja suihkun jälkeen puhtaat - tietenkin... Ja puhtaan paidan laittaa hänkin joka aamu, ei tarvitse edes muistuttaa.
Ymmärrän, että paidan vaihtaminen päivittäin tuo turhaa pyykkiä, mutta kyllä nyt alusvaatteet hyvä tavaton pitää vaihtaa puhtaisiin!!!
nyt raskauden aikana joskus kahdesti. Kuten myös suihku joskus kahdesti. Tuntuu kaikki hajut niin paljon voimakkaampina nyt raskaana ollessa, koskaan ei tunnu oikein puhtaalta. Sukat tarpeen mukaan, mutta kuitenkin max 3 päivää samat. Näin kauan siksi että en käytä sukkia kotona, vedän vain jalkaan jos käyn jossain (käytän siis ehkä korkeintaan 2-3 tuntia päivässä).
Vaihdan sukat, pikkuhousut ja rintsikat kerran päivässä. Lapset ja mies vaihtavat myös alushouset, sukat ja t-paidat päivittäin. Muita vaatteita laitetaan pesuun tarpeen mukaan.
Joka toinen päivä vähintään. Sukkia en välttikseen niinkään usein. En kertakaikkiaan hikoile jaloista, uskokoon kukin tai olkoon uskomatta.
en joka päivä vaihda alushousuja koska ne pysyvät suojan takia puhtaina. Joka toinen päivä kyllä. ja jumpan jälkeen myös. jumpassa eri sukat jotka vaihdan aina uusiin mutta muuten vaihdan ehkä kerran viikossa. ei hikoile jalat ja töissä työsukat erikseen...
Aiheuttavat monelle tulehduksia ja muuta oireilua limakalvoilla.
Tuosta valkovuodosta vielä: naisella KUULUU olla valkovuotoa, sitä ei kuulu poistaa. Valkovuoto pitää limakalvot kosteina, sopivan happamina ja bakteeritasapainon oikeanlaisena. Jos käytät jatkuvasti pikkuhousunsuojia, ne imevät vuodon, mikä on taas merkki kropalle, että lisää valkovuotoa kehiin. Tästä voi siis tulla noidankehä, ja tuleekin usein. Eli joka päivä alushousujen vaihto, ja yö " tuulettaen" = )
Joskus jos jää illalla suihku väliin ja menen vasta aamulla niin silloin alushousutkin vaihdan vasta silloin, mutta yleensä joka ilta.
Sukkia en kotona ollessa käytä kuin jossain piipahtaessa (sisällä aina paljain jaloin) ja silloin käytän huoletta seuraavanakin päivänä. Toki lenkin jälkeen tai jos olen koko päivän sukkia/kenkiä käyttänyt niin pesuun pistän.
Vaikka meillä on ihan tarpeeksi hygienistä, eli alushousut vaihdetaan joka päivä, niin kyllä käyn pesaisemassa ennen seksiä. Ei haise, eikä ole epämiellyttävää suuseksiä.
Te olette varmasti niitä tyyppejä, jotka täällä haukkuvat niitä vastaajia, jotka eivät käy joka päivä suihkussa.
Alkkarit mä vielä tajuan, että ne pitää vaihtaa joka päivä. Mutta miksi ihmeessä päällysvaatteet pitää vaihtaa joka päivä, vaikka ne ovat ihan puhtaat? Vaatteet kuluvat ihan turhaan noista pesuista ja tuo on todella epälogista! Vai otatteko te mallia Jenkkilästä? Siellähän lapsillakin pitää olla joka päivä " uudet vaatteet" koulussa ja aikuisilla pitää olla eri vaatteet töissä.