Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minäkin kävin tuolla eroa kirkosta- sivuilla. Mies se otti ja erosi.

Vierailija
27.03.2008 |

Minä en uskaltanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. AP

Vierailija
2/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa lukee kun maailmanloppu tulee, että ihmiset eroavat kirkosta sankoin joukoin, ovat rahanahneita, ajattelevat vain iteään, tekevät huorin yms...



Eilen niinkin " fiksussa" ohjelmassa kuin g-piste, puhuttiin polyamorisista suhteista...

En tiennyt mitä se on ja kun kuulin, järkytyin...

Tätä se on...





Se siis oikeasti tapahtuu!





Järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies erosi kirkosta viime vuonna, mutta minä vielä mietin. Mies erosi ihan vain kirkollisverojen takia ja siksihän minäkin haluaisin. Uskon kanssa eroamisella ei ole mitään tekemistä. Mieskin opettaa koulussa myös uskontoa. Toisaalta, on saatu seurakunnalta niin hyviä palveluja, että kyllä siitä voi vähän veroja maksaakin.

Vierailija
4/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verot kumminkin maksamaan. Olisi ukkosi kannattanut erota joulukuussa viime vuonna, niin ei olis tarttenut veroja enää tänä vuonna maksaa.

Vierailija
5/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneita, itserakkaita paskiaisia, jotka pettävät tilaisuuden tullen. Ei me olla muututtu mihinkään.

Vierailija
6/6 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä joissa pariskunnilla on useita kumppaneita.

Siis pari voi asua yhdessä, mutta on myös ns. laillisia sivusuhteita.



Olen avoliitossa Matin kanssa ja minulla on poikaystävä 1 Jussi, poikaystävä 2. Olli ja poikaystävä 3. Risto.

Kaikki tietävät toisistaan.