G:Vaihdatko alushousut ja sukat jokapäivä?
Kommentit (44)
Eli vain tiettyyn aikaan kuukaudesta. Muutoin tapaan tuulettaa =)
Sekä myös kaikki vaatteet. Samoin myös mieheni ja poikani 1,5 v. Ihmekös kun pyykkiä tulee.
Tiedän kyllä ihmisiä, jotka pitävät samoja vaatteita monta päivää. Tai eivät pese vaatteita, jotka ovat vain vähän likaisia, ja sitten laittavat ne taas päälleen.
Kukin tyylillään.
Ja vapaaehtoisesti??? Kyllä vaihdan ehdottomasti joka päivä alkkarit, vain jos oon unohtunut johonkin yökylään ilman varavaatteita voin olla samoissa seuraavana päivänä. Muuten ei todellakaan. Ja nukun aina ilman pikkareita (paitsi kuukautisten aikaan).
alushousuja kauemmin kuin yhden päivän. Kyllähän ne likaantuu ainakin minulla yhdessä päivässä ja hajuakin tulee. Tai ehkä mulla on vaan niin voimakashajuinen tuuhero.
Eli kuukaudessa voi olla yksi päivä kun en käy suihkussa, sinä päivänäkin vaihdan alushousut.
Sukkia en vaihda joka päivä. Työpäivinä vaihdan sukat kun menen työhön ja ne työsukat vaihdan päivittäin. Työmatkasukat ovat jalassani usein vain ½h ja nykyisin voin laittaa ne parina päivänä. Vasta muutama viikko sitten älysin, että ei sukat puolessa tunnissa likastu.
ja aamuisin käyn aina suihkussa, jonka jälkeen siis puhtaat alusvaatteet käyttöön.
Vaatteita pistän pesuun kun likastuvat. Näin myös kaikki tuntemani ihmiset.
-puhtaat alkkarit-
Puseron yms vaihdan kahden päivän käytön jälkeen.
Lapsilleni olen opettanut saman, ja mieskin niin tekee.
Itse vaihdan joka ilta alkkarit (vaikka käynkin suihkussa kaksi kertaa viikossa..), sukat vaihdat ehkä kolmen-neljän päivän välein (huom! EN ole kova hikoilemaan, joten sukkahiki ei todellakaan haise!), yleensä olen kyllä paljain jaloin sisällä, mutta talvella on pikkanen pakko pitää sukkia, kun lattiat on kylmät :/
Paidan vaihdan kahden-kolmen päivän välein (se hikoilu taas..) ja housut neljän-viiden päivän välein.
Rintsikat vaihdan kerran viikossa.
Yöpaidan vaihdan, jos sitä käytän (eli harvoin) kerran viikossa.
Samalla kun teet sen alapääpesun, niin miksi sä et voi vaihtaa puhtaita pikkuhousuja? Onko iso vaiva? onko vähän alushousuja? vai mikä on?
Mä en oikeesti ymmärrä että joku ei päivittäin vaihda pikkareitaan tai kalsareita. Mun mielestä ne kuuluu vaihtaa vaikka ei haisis tai olis mitään paskarantuja.
Itse en pysty käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia.
samoin mies ja lapset, vaikkei olisi likaisiakaan. Alushousuja vaihdan usein aamuin illoin.
Mähän kyllä kirjoitin, että vaihdan alkkarit joka ilta.
T:23
päivittäin! Ne ovat oikeesti tosi huonoa tekevä asia alapään tasapainolle, jatkuvasti hautovat housuissa. Että kyllä täytyy pihi olla jos pitää pikkarinsuojia ettei vaan tartte alkkareita vaihtaa päivittäin. Tai oikeemmin muuten outo, sillä kyllähän ne pikkarinsuojat maksaa vaikka mitä pidemmän päälle....Huh. Ei voi käsittää.
Rintaliivejä pidän viikon ja paitaa 2 päivää, housuja nelisen päivää.
Oi, anna anteeksi!
Ilmeisesti olen sitten idiootti, nimittäin lukihäiriötä mulla ei ole.
Hyvät tavat mulla kuitenkin on olemassa, en rupea huutamaan tai haukkumaan ensimmäiseksi jos joku ei heti tajua sanomaani.
Eipä sen puoleen, en mä vedä edellispäivän sukkiakaan jalkaani vaan vaihdan nekin joka päivä puhtaisiin.
Alushousut vaihdan " tarvittaessa" , eli hieman useammin ehkä, mutta aina tietysti suihkun jälkeen. Suihkussa käyn 3 kertaa viikossa. Eli n. joka toinen päivä (en käy töissä tm, vaan olen 95% vain kotona).