Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tallink Galaxy. Onks se satamassa Tallinnassa koko yön? Eli kun lähtö
03.04.2008 |
illalla ja saapuu Tallinnaan 22 aikaan. Niin onkse se seuraavaan päivään lähtöön satamassa? Lähtö seuraavanapäivänä puol kaksi
Kommentit (5)
Mä matkustan Galaxyllä vain jos on pakko työn puolesta tms... Vapaaehtoisesti ei kannata kyllä vaikka ilmaiseksi saisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Mä matkustan Galaxyllä vain jos on pakko työn puolesta tms... Vapaaehtoisesti ei kannata kyllä vaikka ilmaiseksi saisi.
ruoka ja muu viihde oli todella hyvää ja sai rentoutua oikein kunnolla.
meillä myös palvelu oli erinomaista!
ehtivät käydä maissa maksulllisissa naisissa ja palata seuraavana päivänä laivalle ruokailuun.
Alue: Aihe vapaa
sellainen disco inferno.