G:Vaihdatko alushousut ja sukat jokapäivä?
Kommentit (44)
Enpä haluaisi olla sellaisen mies, varsinkaan jos nainen haluaa suuseksiä tai seksiä ylipäätään. Jöööiks. Tai ehkä niillä ei sitä seksiä olekaan - miksiköhän?;)
[/quote]
En ikimaailmassa osaisi pitää sen pidempään, eikä kukaan meidän perheestä. (Se on selvä, että tulisi seksilakko, jos mies ei joka päivä kävisi suihkussa ja vaihtaisi alusvaatteita.) Joskus tiettyinä aikoina kuukaudesta useamminkin. Ne suojat ovat niin hautovia, ettei niitä voi käyttää. Eikä tosiaankaan ole tulehduksia.
Olen huomannut, että ihmiset ylipäätään ajattelevat, etteivät itse hikoile, vaikka ympäristö olisi toista mieltä. Kyllähän vaatteet nuhraantuvat, vaikkeivat olisikaan vallan likaisia.
minulla on villasukat, jotka vaihdan päivän kahden välein, pesen vain kerran viikossa, sillä villa on itsepuhdistuvaa ja se ei hiostuta kuten puuvilla.
Rintsikat vaihdan parin päivän välein (jumpassa käytän eri liivejä ja ne pesen käytön jälkeen). T-paidan vaihdan päivittäin uuteen puhtaaseen, paksummat paidat ja housut tarpeen mukaan.
Valtavan hyvä vastaus 72. Mä en voi käsittää sellaisia jotka käyttää pikkuhousunsuojia koko ajan.
Itse heitän iltaisin alkkarit ja sukat pesuun ja myös minulle menee yö tuulettaen ja aamulla puhtaat käyttöön.