Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäiselle konsolipeli?
21.12.2007 |
Mikä ikäisille lapsille olette hankkineet Play Stationin tms. pelikoneen? Meille joulupukki tuo koneen (ps2) 4v pojalle, mutta vähän olen epäileväinen, tarvitseeko / osaako käyttää konetta asianmukaisesti. Tiedän, että lapsi itse on innoissaan koneesta, ja ehdottomasti pistän tiukat rajat sen pelaamiselle (kone ei mene pojan huoneeseen), mutta silti.. vähän mietityttää.
Siis minkä ikäisillä koneita jo on?
Kommentit (2)
nyt 5 ja pelaa noin joka toinen viikko muutaman tunnin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vai oliko liian asiallinen avaus...