Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette vastaa jos teillä on ilmoitus ostopalstalla???

Vierailija
06.11.2007 |

Monesti olen nyt laittanut viestiä ja kysellyt myytävästä tuotteesta mutta mitään vastauksia ei tule.

Yhdellekin olen pari viestiä jo laittanut mutta vastausta ei kuulu.

Olen odottellut viikonkin niitä.

Poistakaa hyvät ihmiset ilmoitukset jos ette ole enää myymässä tai vastatkaa viesteihin!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia kyllä olen saanut mutta yleensä myyty.

Miksi sitten pitää vielä ilmoitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä